Запровадження Служби 112 відбулося рівно рік тому - 1 липня 2023 року.
Про це заступник Міністра внутрішніх справ України Леонід Тимченко повідомив у прямому етері Суспільного, підбиваючи підсумки першого року роботи Служби 112.
«У Києві був створений регіональний центр, до якого надалі долучились також Київська, Чернігівська, Житомирська, Вінницька і Черкаська області», - зазначив Леонід Тимченко.
З 1 грудня 2023 року МВС започаткувало роботу другого комунікаційного центру Служби 112 у місті Львів, і впродовж перших чотирьох місяців 2024 року було додано такі західні області: Волинська, Рівненська, Львівська, Хмельницька, Тернопільська, Івано-Франківська, Закарпатська і Чернівецька.
«Найближчим часом ми плануємо започаткувати роботу центру, який буде покривати східний регіон нашої країни і буде працювати в місті Дніпро. Далі ми плануємо започаткувати роботу ще одного, четвертого центру, який буде працювати в місті Одеса і буде покривати південний макрорегіон нашої країни», - повідомив Леонід Тимченко.
За рік роботи оператори Служби 112 опрацювали понад 2 мільйони дзвінків. Найбільше, зазначив заступник Міністра, зверталися до поліції і до екстреної медичної допомоги (приблизно рівна кількість дзвінків), далі за кількістю звернень - пожежники і служба газу.
Він підкреслив, що громадянин, зателефонувавши на один номер 112, може викликати декілька служб одразу. Через війну така можливість зараз доволі актуальна, коли є ракетні прильоти, є руйнування, є постраждалі, і необхідно викликати одразу декілька служб.
Крім того, нагадав Леонід Тимченко, запровадження єдиного номера для виклику екстрених служб - це ще й вимога Європейського Союзу в межах євроінтеграції України.
Він додав, що близько 30% операторів Служби 112 володіють англійською мовою. До того ж люди з проблемами слуху за номером 112 можуть здійснити відеодзвінок і, використовуючи жестову мову, надати інформацію і нею ж отримати консультацію від оператора, а відтак і – необхідну допомогу від екстрених служб.