Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 18 до 45 тисяч гривень

Фото: Work.ua

Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.

Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: офіс-менеджер; менеджер з продажу; касир; територіальний менеджер; менеджер-логіст.

Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом "робота в Одесі".

Офіс-менеджер

Зарплата: від 18 000 до 20 000 гривень 

Вимоги:

  • досвід роботи в аналогічній посаді від 1 року;
  • висока організованість та відповідальність;
  • вміння працювати в команді та впроваджувати ефективні процеси;
  • знання української мови.

Пропонують:

  • конкурентну заробітну плату;
  • можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання;
  • дружню та професійну команду.

Менеджер з продажу

Зарплата: 20 000 гривень

Вимоги:

  • буде перевагою досвід роботи в продажах;
  • розвиток наявної клієнтської бази;
  • уміння й бажання навчатися;
  • регулярне спілкування з потенційними та існуючими клієнтами;
  • надання консультацій за матеріалами новим та існуючим клієнтам;
  • впевнений користувач ПК, MS Word, MS Excel, 1С;
  • високі комунікативні навички, охайна зовнішність, цілеспрямованість й спрямованість на результат.

Пропонують:

  • графік роботи: з 8:00 до 16:00;
  • гідна заробітна плата;
  • офіційне оформлення;
  • доброзичливий та уважний колектив;
  • безкоштовне навчання.

Касир

Зарплата: від 20 000 до 25 000 гривень

Умови:

  • гарантована виплата зарплати, а також мотивації;
  • графік роботи: 1/2;
  • швидке стажування.

Вимоги: 

  • стресостійкість.

Обов’язки:

  • консультування та допомога;
  • прийом та видача коштів;
  • дотримання касової дисципліни.

Територіальний менеджер

Зарплата: від 20 000 до 45 000 гривень

Вимоги:

  • досвід роботи в активних продажах, супервайзером або торговим представником;
  • особисті якості: активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність, самоорганізованість;
  • наявність авто.

Обов’язки:

  • пошук дилерів у регіоні;
  • ведення комерційних перемовин;
  • робота з активною дилерською базою;
  • прорахунок замовлень у програмі;
  • ведення звітності.

Пропонують:

  • графік роботи: понеділок-п'ятниця з 8:00 до 18:00;
  • конкурентну заробітну плату;
  • корпоративне страхування;
  • компенсацію витрат на паливо та амортизацію авто;
  • молодий та амбітний колектив.

Менеджер-логіст

Зарплата: від 25 000 до 40 000 гривень

Обов’язки:

  • планування та організація логістичних процесів з метою ефективного переміщення вантажів;
  • вибір оптимальних маршрутів, залежно від вимог клієнтів та наявності ресурсів;
  • організація та контроль вантажних перевезень, включаючи вибір транспорту та узгодження графіків;
  • складання замовлень та своєчасне розміщення їх у відповідних джерелах;
  • взаємодія з постачальниками послуг з перевезень;
  • створення бази перевізників та інших виконавців логістичного процесу;
  • розробка та впровадження політики оптимізації логістичних процесів з метою покращення ефективності та зниження витрат.

Вимоги:

  • грамотне володіння болгарською та українською мовами;
  • хороші комунікативні навички;
  • грамотне та приємне мовлення;
  • хороші навички усного та письмового спілкування;
  • комунікабельність, наполегливість, високий рівень відповідальності за результат роботи, ініціативність, активна життєва позиція;
  • націленість на фінансовий результат;
  • ввічливість та тактовність у будь-яких ситуаціях;
  • вміння швидко приймати рішення;
  • пунктуальність та дисциплінованість;
  • готовність вчитися та розвиватися.

Пропонують:

  • гідну та своєчасну оплату праці;
  • роботу у дружньому колективі;
  • можливість професійного і кар'єрного зростання;
  • робота тільки в офісі компанії з графіком роботи 5/2 з 8:30 до 18:00.
Партнерський спецпроект
14:58, Сьогодні