Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 15 до 45 тисяч гривень

Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.

Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: збиральник, монтажник корпусних меблів; комірник; менеджер копіцентру; PR-менеджер, керівник українського бренду функціонального одягу; офіціант. 

Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом "робота в Одесі".

Збиральник, монтажник корпусних меблів

Зарплата: від 15 000 до 45 000 гривень

Вимоги:

  • досвід роботи на аналогічній посаді від двох років;
  • вміння читати креслення;
  • знання основних методів та технік збирання меблів;
  • вміння працювати з різними інструментами та матеріалами;
  • відповідальність та уважність до деталей;
  • здатність працювати в команді та виконувати завдання в установлені строки;
  • бажання розвиватись та вдосконалювати свої навички;
  • досвід роботи з фурнітурою Blum.

Обов’язки:

  • збирання меблів згідно з кресленнями та інструкціями;
  • встановлення фурнітури та аксесуарів на меблі;
  • перевірка якості;
  • забезпечення чистоти та порядку на робочому місці.

Пропонують:

  • графік роботи: понеділок-п'ятниця;
  • можливість професійного росту та кар'єрного розвитку;
  • своєчасну виплату заробітньої плати.

Комірник

Зарплата: 17 000 гривень

Вимоги:

  • досвід роботи.

Умови роботи:

  • графік: понеділок-п'ятниця з 7:00 до 16:00;
  • офіційне працевлаштування, відпустка тощо.

Обов’язки:

  • організація роботи складу;
  • контроль за веденням обліку складських операцій, проведення інвентаризацій, подання встановленої звітності;
  • забезпечення безпеки товарно-матеріальних цінностей.

Менеджер копіцентру

Зарплата: 22 000 гривень

Вимоги:

  • вітаються знання ПК та орг. техніки;
  • пунктуальність, самоорганізація, товариськість, грамотна мова;
  • вітаються базові знання у графічних редакторах: Adobe Photoshop/Corel/Сanva;
  • готові прийняти на роботу без досвіду.

Обов’язки:

  • робота з клієнтами: копіювальні роботи, роздрукування файлів, креслень, фотографій, ламінація документів, фотографування на документи, макетування, прорахунок замовлень;
  • бажання вчитись.

Пропонують:

  • позмінний графік роботи: 2/2, 3/2, 5/2;
  • своєчасну виплату заробітної плати в зручному форматі;
  • можливість кар'єрного росту;
  • новий досвід роботи у сфері поліграфії;
  • знижки для працівників на продукцію компанії;
  • соціальні гарантії та безпеку.

PR-менеджер, керівник українського бренду функціонального одягу

Зарплата: 35 000 гривень

Обов'язки:

  • шукати блогерів, організації, ЗМІ та бренди для співпраці;
  • забезпечувати стабільну присутність у нерекламному просторі інформації про діяльність компанії;
  • визначати тренди, впроваджувати нові формати;
  • запускати та контролювати роботу візуального мерчендайзингу офлайн магазинів: вітрини, борди, внутрішній вигляд та розміщення обладнання, манекенів, форма працівників;
  • ставити задачі копірайтерам та дизайнерам та готувати комунікаційні матеріали;
  • організація створення контенту.

Вимоги:

  • знання української мови;
  • успішний досвід роботи в PR-комунікаціях від 1 року;
  • вміння працювати в команді;
  • вміння брати на себе відповідальність та відповідати за результат;
  • жагу до створення проривних проєктів;
  • навички професійного копірайтингу та редагування;
  • soft skills: креативність, амбіційність, естетичний смак;
  • буде плюсом фахова освіта або освіта із суміжних професій (журналіст, маркетолог чи наближена до комунікацій).

Пропонують:

  • можливість реалізувати свої найсміливіші ідеї та творчі концепції;
  • ринкову заробітну плату;
  • графік роботи в офісі: пн-пт з 09:00 до 17:00;
  • корпоративні знижки на продукцію;
  • допомогу колег та керівників в адаптації.

Офіціант

Зарплата: 40 000 гривень

Пропонують:

  • графік роботи за домовленістю: 5/2, 4/2, 3/3 з 09:00 до 21:00;
  • зарплата: 3% від каси + чайові;
  • виплата заробітної плати кожні два тижня;
  • харчування за рахунок компании.

Обов’язки:

  • обслуговування гостей;
  • контроль виконання стандартів обслуговування гостей, видачі страв;
  • вміння вирішувати конфліктні ситуації;
  • знання меню;
  • підготовка зали до відкриття ресторану.

Вимоги:

  • бажання навчатися та розвиватися;
  • досвід роботи офіціантом.
Партнерський спецпроект
11:18, Сьогодні