Робота в Одесі: 5 свіжих вакансій із зарплатою 15-50 тисяч гривень

Сайт 048.ua створив добірку з п'яти вакансій в Одесі із зарплатою від 15 до 50 тисяч гривень на місяць.

Головний бухгалтер у роздріб (ФОП)

Зарплата: 40 000 – 45 000 грн

Обов'язки:

  • Розробка і впровадження облікової політики підприємства;
  • Ведення бухгалтерського і фінансового обліку;
  • Формування відділу бухгалтерії, і розподіл співробітників по ділянках;
  • Організація, ведення і контроль правильності відображення операцій управлінського та податкового обліку на всіх ділянках бухгалтерії (програма 1С: Підприємство 8.3; MEdok);
  • Контроль подання бухгалтерської та податкової звітності підприємства;
  • Фінансовий аналіз діяльності підприємства;
  • Аналіз витрат та їх оптимізація;
  • Бюджетування, планування платіжного календаря, взаєморозрахунків з постачальниками;
  • Автоматизація процесів роботи бухгалтерії, постановка завдань програмістам щодо доопрацювань в 1С;
  • Контроль взаєморозрахунків з постачальниками, орендних платежів.

Вимоги:

  • Вища освіта, бухгалтерський облік і аудит;
  • Досвід роботи бухгалтером від 5-ти років (в бажано в роздробі), фінансова грамотність;
  • Робота з спеціалізованими програмами 1С 8,3 УПП партійний облік, Медок, Клієнт банк, Microsoft Office, Електронний кабінет;
  • Хороші знання кадрового діловодства;
  • Досвід роботи з контролюючими органами, проходження податкових перевірок;
  • Скрупульозність, уважність.

Звертатися за номером: 098 11 22 812 

Пікер, комплектувальник замовлень

Зарплата: 15 000 – 18 000 грн

Вимоги:

  • Позитивний настрій та орієнтованість на результат
  • Пунктуальність
  • Відповідальність
  • Бажання ставити перед собою цілі та йти до них
  • Досвід роботи у класичних роздрібних магазинах

Умови праці:

  • Офіційне працевлаштування
  • Виплата заробітної плати 2 рази на місяць
  • Гнучкий графік
  • Час роботи магазину з 08:00 до 23:00 (робота позмінно)
  • Можливість розвиватися і рости кар'єрними сходами

Обов’язки:

  • Збір інтернет-замовлень
  • Видача замовлень кур'єрам
  • Прийом товару від постачальників
  • Викладання товару на полиці
  • Проведення інвентаризацій
  • Дотримання чистоти на робочому місці.

Звертатися за номером: + 380960663321.

Адміністратор магазину

Зарплата: 19 000 – 21 000 грн

Що потрібно робити:

  1. Робота з товаром: своєчасно замовляти, приймати, викладати на торгівельні стелажі, переоцінювати товар, проводити інвентаризацію, підтримувати порядок та чистоту.
  2. Продажі: давати консультації та проводити реалізацію товару фізичним та юридичним особам, розраховувати на касовому апараті, враховувати товар у 1С.
  3. Адміністративна робота: вести облік та подавати табелі, графіки, звітність.

Умови:

  • На час вступу на посаду — закріплюється досвідчений наставник.
  • Режим роботи п'ятиденка, з 9.00 до 18.00, субота та неділя — вихідний.
  • Офіційне оформлення.
  • Підвищення професійного рівня під керівництвом досвідченого керівника.

Звертатися за номером: 050−333−10−46

Менеджер з продажу

Зарплата: 25 000 – 50 000 грн

Вимоги:

  • Бажано розбиратися в тканинах, матеріалах, одягу. Це значно пришвидшить процес стажування.
  • Наполегливість, цілеспрямованість. Це відображається у доведенні покупця до оплати та Вашому фінансовому результаті.
  • Потрібна незалежність та самостійність. 
  • Знання ПК, MS Office, месенджери, соцмереж. CRM, 1С ми навчаємо.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Грамотність.

Обов'язки:

  • Обробка вхідного клієнтського потоку через соцмережі, прийом вхідних дзвінків.
  • Підтримувати зв’язок із існуючими клієнтами. Телефоном, месенджерами, е-мейлом, як їм зручно.
  • Активно продавати, телефоном та через соц.мережі.

Умови:

  • Робота в затишному офісі, бізнес-центрі, розташованому в районі Іванівського мосту на вул. Мельницькій;
  • Повний робочий день з 09.00 до 17.00. Є два вихідні дні при п’ятиденному робочому тижні у поточному графіку. Якщо робочі дні випадають на суботу та неділю, робота дистанційна.
  • Передбачене навчання перши три дні.

Звертатися за номером: 0984954807

Фахівець з логістики

Зарплата: 23 700 грн

Обов'язки:

  • Організація та координація внутрішніх перевезень автотранспортом
  • Формування пакета товаросупровідних документів та підготовка супутньої інформації для забезпечення постачання продукції
  • Контроль відвантаження на всіх етапах
  • Побудову маршрутів
  • Комунікація з водіями, контроль супровідної документації та вирішення питань, які можуть виникнути під час транспортування

Вимоги:

  • Володіння навичками роботи в Excel та Word, 1 С
  • Досвід роботи в логістичній сфері (бажано)
  • Багатозадачність

Компанія пропонує:

  • Безкоштовне харчування
  • Житло.
  • Офіційне працевлаштування з першого робочого дня
  • Медична страховка
  • 6,5 кг курячого м’яса щомісяця безкоштовно

Звертатися за номером: +380932565871

Новини компаній
09:00, Сьогодні