Сайт 048.ua створив добірку з п'яти вакансій в Одесі у різних сферах із зарплатою від 10 000 до 25 000 гривень.
SMM-менеджер
Зарплата: 15 000 – 25 000 грн
Вимоги:
- досвід роботи на посаді SMM-менеджера, контент-менеджера;
- навички писати цікаві пости;
- знання офісних та графічних програм для обробки фото;
- досвід проведення конкурсів/розіграшів;
- почуття смаку, креативність, ініціативність, бажання постійно підвищувати свій рівень.
Обов’язки:
- підготовка плану публікацій та щоденна взаємодія з аудиторією;
- розробка як текстового, так і візуального контенту;
- розвиток сторінок, тем на форумах, залучення підписників;
- розуміння 'працюючих' ключових слів;
- внесення особистих ідей та пропозицій.
Обов’язково:
- посилання на особистий профіль у соціальних мережах;
- портфоліо або посилання на сторінки ведення.
Умови роботи: Пн-Сб: 9:00—18:00.
Помічник вихователя
Зарплата: 13 000 – 15 000 грн
Обов’язки:
- Допомога вихователю у проведенні розвивальних та навчальних занять;
- Супроводження дітей під час прогулянок та ігор на свіжому повітрі;
- Догляд за дітьми, включаючи годування та дотримання гігієнічних норм;
- Виконання додаткових завдань, які надаються адміністрацією.
Вимоги:
- Досвід роботи у сфері дитячого садка протягом принаймні 2 років (бажано);
- Знання основ педагогіки та практичних методик роботи з дітьми;
- Відповідальність, терпимість та уважність до потреб дітей;
- Вміння працювати в команді та спілкуватися з батьками;
- Бажання розвиватися в сфері дошкільної освіти.
Лікар-трихолог
Зарплата: 10 000 – 25 000 грн
Умови роботи:
- Безкоштовне навчання, курси і тренінги за рахунок компанії.
- Заробітна плата: % + бонуси.
- Робота в зручному та комфортному офісі в центрі Одеси.
- Графік роботи: 5/2 (10:00−20:00)
- Лояльне керівництво, яке завжди йде на зустріч і підтримує своїх співробітників.
Вимоги:
- Середня або вища медична освіта
- Уміння працювати з великою кількістю клієнтів
- Любов до своєї справи
Обов'язки:
- Проведення доглядових процедур шкіри голови та волосся.
- Проведення ін'єкційних методів.
- Первинна консультація по послугах і домашньому догляду за волоссям.
Менеджер з продажу логістичних послуг
Зарплата: 20 000 грн
Умови:
- Офіс на Таїрова.
- Графік: 9:00—18:00, пн-пт.
- Ставка 20000 грн + % від продажу.
Обов'язки:
- Підтримка та розвиток відносин з клієнтами;
- Лідогенерація;
- Ведення переговорів та укладення договорів.
- Офіційне оформлення.
Контент-менеджер (SEO)
Зарплата: 18 000 – 25 000 грн
Вимоги:
- Володіння письмовим мовленням, здатність адаптувати тональність контенту під аудиторію.
- Навички створення предметних фото.
- Навички роботи із маркетплейсами.
- Навички написання текстів, які не лише залучають, а й ефективно продають товари та послуги.
- Розуміння основ SEO: підбір ключових слів, оптимізація метатегів, робота з внутрішньою перелінковкою, структура URL.
- Вміння використовувати SEO інструменти, такі як Google Keyword Planner, Ahrefs, SEMrush для підбору ключових слів.
- Знання алгоритмів пошукових систем, алгоритмів маркетплейсів та принципів, що впливають на ранжування (наприклад, свіжість контенту, релевантність ключових слів, швидкість завантаження сторінки).
- Вміння аналізувати та інтерпретувати дані за допомогою Google Analytics або інших аналітичних інструментів.
- Здатність бачити взаємозв'язок між змінами в контенті та показниками трафіку та конверсії.
- Знання основних систем керування контентом (CMS), таких як WordPress, Bitrix, Joomla, Tilda та ін.
Умови роботи:
- Конкурентна заробітна плата та можливість професійного зростання.
- Комфортні умови роботи в офісі або віддалено (обговорюється).
- Корпоративне навчання та курси для підвищення кваліфікації.
Обов’язки:
- Написання та редагування текстів для карток товарів, описів категорій, сторінок сайту, блогу та інших розділів.
- Оптимізація контенту під потреби аудиторії, облік потреб цільової групи підвищення залученості.
- Забезпечення узгодженості контенту з брендом, стилем та тональністю компанії.
- Підбір та розподіл ключових слів (як високочастотних, так і низькочастотних) у текстах для підвищення видимості у пошукових системах.
- Регулярний аналіз показників ефективності контенту (показник відмов, середній час на сторінці, органічний трафік тощо) за допомогою інструментів аналітики (Google Analytics).
- Пошук та усунення сторінок з низькою конверсією або слабкою видимістю у пошуку.
- Відстеження актуальності ключових запитів, щоб своєчасно вносити зміни до контенту та SEO-стратегії. Аналіз контенту та SEO-стратегій конкурентів для виявлення нових можливостей.