Робота в Одесі: вакансії із зарплатою до 25 тисяч гривень

Сайт 048.ua створив добірку з п'яти вакансій в Одесі у різних сферах із зарплатою від 10 000 до 25 000 гривень.

SMM-менеджер

Зарплата: 15 000 – 25 000 грн

Вимоги:

  • досвід роботи на посаді SMM-менеджера, контент-менеджера;
  • навички писати цікаві пости;
  • знання офісних та графічних програм для обробки фото;
  • досвід проведення конкурсів/розіграшів;
  • почуття смаку, креативність, ініціативність, бажання постійно підвищувати свій рівень.

Обов’язки:

  • підготовка плану публікацій та щоденна взаємодія з аудиторією;
  • розробка як текстового, так і візуального контенту;
  • розвиток сторінок, тем на форумах, залучення підписників;
  • розуміння 'працюючих' ключових слів;
  • внесення особистих ідей та пропозицій.

Обов’язково:

  • посилання на особистий профіль у соціальних мережах;
  • портфоліо або посилання на сторінки ведення.

Умови роботи: Пн-Сб: 9:00—18:00.

Помічник вихователя

Зарплата: 13 000 – 15 000 грн

Обов’язки:

  • Допомога вихователю у проведенні розвивальних та навчальних занять;
  • Супроводження дітей під час прогулянок та ігор на свіжому повітрі;
  • Догляд за дітьми, включаючи годування та дотримання гігієнічних норм;
  • Виконання додаткових завдань, які надаються адміністрацією.

Вимоги:

  • Досвід роботи у сфері дитячого садка протягом принаймні 2 років (бажано);
  • Знання основ педагогіки та практичних методик роботи з дітьми;
  • Відповідальність, терпимість та уважність до потреб дітей;
  • Вміння працювати в команді та спілкуватися з батьками;
  • Бажання розвиватися в сфері дошкільної освіти.
Лікар-трихолог

Зарплата: 10 000 – 25 000 грн

Умови роботи:

  • Безкоштовне навчання, курси і тренінги за рахунок компанії.
  • Заробітна плата: % + бонуси.
  • Робота в зручному та комфортному офісі в центрі Одеси.
  • Графік роботи: 5/2 (10:00−20:00)
  • Лояльне керівництво, яке завжди йде на зустріч і підтримує своїх співробітників.

Вимоги:

  • Середня або вища медична освіта
  • Уміння працювати з великою кількістю клієнтів
  • Любов до своєї справи

Обов'язки:

  • Проведення доглядових процедур шкіри голови та волосся.
  • Проведення ін'єкційних методів.
  • Первинна консультація по послугах і домашньому догляду за волоссям.
Менеджер з продажу логістичних послуг

Зарплата: 20 000 грн

Умови:

  • Офіс на Таїрова.
  • Графік: 9:00—18:00, пн-пт.
  • Ставка 20000 грн + % від продажу.

Обов'язки:

  • Підтримка та розвиток відносин з клієнтами;
  • Лідогенерація;
  • Ведення переговорів та укладення договорів.
  • Офіційне оформлення.
Контент-менеджер (SEO)

Зарплата: 18 000 – 25 000 грн

Вимоги:

  • Володіння письмовим мовленням, здатність адаптувати тональність контенту під аудиторію.
  • Навички створення предметних фото.
  • Навички роботи із маркетплейсами.
  • Навички написання текстів, які не лише залучають, а й ефективно продають товари та послуги.
  • Розуміння основ SEO: підбір ключових слів, оптимізація метатегів, робота з внутрішньою перелінковкою, структура URL.
  • Вміння використовувати SEO інструменти, такі як Google Keyword Planner, Ahrefs, SEMrush для підбору ключових слів.
  • Знання алгоритмів пошукових систем, алгоритмів маркетплейсів та принципів, що впливають на ранжування (наприклад, свіжість контенту, релевантність ключових слів, швидкість завантаження сторінки).
  • Вміння аналізувати та інтерпретувати дані за допомогою Google Analytics або інших аналітичних інструментів.
  • Здатність бачити взаємозв'язок між змінами в контенті та показниками трафіку та конверсії.
  • Знання основних систем керування контентом (CMS), таких як WordPress, Bitrix, Joomla, Tilda та ін.

Умови роботи:

  • Конкурентна заробітна плата та можливість професійного зростання.
  • Комфортні умови роботи в офісі або віддалено (обговорюється).
  • Корпоративне навчання та курси для підвищення кваліфікації.

Обов’язки:

  • Написання та редагування текстів для карток товарів, описів категорій, сторінок сайту, блогу та інших розділів.
  • Оптимізація контенту під потреби аудиторії, облік потреб цільової групи підвищення залученості.
  • Забезпечення узгодженості контенту з брендом, стилем та тональністю компанії.
  • Підбір та розподіл ключових слів (як високочастотних, так і низькочастотних) у текстах для підвищення видимості у пошукових системах.
  • Регулярний аналіз показників ефективності контенту (показник відмов, середній час на сторінці, органічний трафік тощо) за допомогою інструментів аналітики (Google Analytics).
  • Пошук та усунення сторінок з низькою конверсією або слабкою видимістю у пошуку.
  • Відстеження актуальності ключових запитів, щоб своєчасно вносити зміни до контенту та SEO-стратегії. Аналіз контенту та SEO-стратегій конкурентів для виявлення нових можливостей.