Леся Нікітюк за зміни Одеси на краще
На правах реклами
Команда ГО «Міські реформи» з 2014 року втілює урбаністичні проєкти, працюючи з різними групами містян та зацікавленими сторонами задля створення екосистем розвитку активного та динамічного публічного простору. Впродовж усіх років роботи урбаністи помічали, що попри глобальні плани розвитку міста досі мають проблеми та занедбані, некомфортні простори. Це так звані Урбазаври — міські монстри, на місці яких могли б бути круті, сучасні, зручні зони відпочинку та громадські простори.
Чи можливо подолати Урбазаврів та змінити на краще Одесу та інші українські міста? Урбаністи впевнені, що так — варто лише експериментувати та мати бажання до змін. Так само бренд glo™ налаштований стати ініціатором якісних змін у містах. glo™ вірить, що поєднання значущої мети і фану робить будь-яку справу приємнішою та дає набагато більший результат. Команда бренда, звісно, не урбаністи, але вірять у силу маленьких трансформацій. Створення арт-простору в парку біля дому, комфортної зони відпочинку на звичайній вулиці або нового клаптику зелені у міських джунглях — такі маленькі речі надихають і дають поштовх глобальним трансформаціям. Тому бренд glo™ приєднався до ГО «Міські реформи», щоб зібрати круту команду, здатну реалізувати все задумане. Разом ми створили новий проєкт — урбаністичну кампанію «Місто VS Урбазаври».
Кампанія проходитиме у трьох містах: Одесі, Києві та Харкові. glo™ разом з ГО «Міські реформи» дослідили урбаністичну проблематику, поспілкувалися з локальними експертами та розглянули десятки локацій у кожному місті, щоб обрати по три, які найбільше відповідають завданням ініціативи.
Кампанію підтримали локальні інфлуенсери — CITY HEROES, кожен з яких очолив одну з команд полювання на Урбазаврів.В Одесі вони розподілилися таким чином:
На Руїнозавра у сквері на Польському узвозі очолила полювання фотографка, тревел-блогерка, одеська активістка Каріна Булавська.
«Я дуже люблю своє місто, і мені сумно дивитися на такі місця, покинуті та недоглянуті попри те, що по ним ходять люди... Ця проблематика близька мені по духу, і саме тому я вирішила приєднатися до проєкту. Чому саме це місце я бачу трансформованим? Цей сквер у самому центрі та він доволі сірий та непоказний зараз, а має бути інакше. Тут можна було б проводити класні зйомки та артпроєкти».
- на Грецькій площі — Площозавр. Йогохоче вполювати відомий теле - та радіоведучий Андрій Шабанов.
«Я ще пам'ятаю той час, коли замість ТЦ «Афіни» був «круглий дім», а ось в тому місці, яке ми плануємо трансформувати, була кінцева зупинка тролейбусів. Три рази на тиждень я, коли був школярем, приїжджав на Грецьку Площу та йшов на заняття зі співу у Воронцовський Палац. На цьому місці завжди була купа людей, а зараз воно пустує. Тож для мене це особисте. Хочеться, щоб воно знову ожило».
- Пляж Ланжерон — Пляжозавр. На нього полює відомий одесит, телеведучий, гуморист та капітан команди КВК «Одеські манси» Сергій Середа.
«Море і пляжі — це візитна картка Одеси. Це те, заради чого до нашого міста щороку приїжджають тисячі туристів, якщо, звичайно, не брати до уваги наш одеський колорит :) А з усіх пляжів саме Ланжерон мій найулюбленіший. Хотілося б максимально посприяти тому, щоб Ланжерон перетворився не лише у найвідвідуванішу туристами локацію, а й в одне з тих місць, де із задоволенням будуть проводити час місцеві жителі».
Учасники кампанії в ході голосування можуть обрати одну з цих трьох локацій-Урбазаврів — і саме її буде перетворено на сучасний, функціональний та комфортний міський простір.
На всеукраїнському рівні команду змін очолила BIG HERO Леся Нікітюк — найзавзятіша українка, яка не дасть спуску жодному Урбазавру.
“Урбазаври реально задовбали! Люди хочуть жити в комфортному, сучасному середовищі, мати місце для відпочинку і розваг, зелені парки і класні вулиці. І ми маємо шанс змінити те, що не подобається: разом обрати три локації та задати тренд на трансформацію міст. Хочеш змін — вполюй Урбазаврів разом із нами!”
Подробиці щодо кампанії, а також механіки та правил голосування читайте на сайті Urban Transformation.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину