• Головна
  • Рекламні можливості паперових пакетів
Новини компаній
11:15, 30 червня 2022 р.

Рекламні можливості паперових пакетів

Новини компаній

Паперовий пакет — варіант упаковки продовольчих та непродовольчих товарів, елемент маркетингу та рекламний майданчик.

Перший пакет із паперу для пакування з’явився у 1852 р. у Пенсильванії, США, разом із появою верстата для друку таких паперів. До 1975 р. (винайдення автоматичної лінії виготовлення поліетиленових пакетів) це був найпопулярніший вид упаковки. З 2020 р. паперові пакети переживають другу хвилю популярності, і все більше компаній обирають такий вид пакування.

Рекламні можливості паперових пакетів, фото-1

Різновиди паперових пакетів

Для упаковки товарів випускаються різні види паперових пакетів:

  • стандартні із крейдованого паперу із додатковим покриттям матовою або глянцевою плівкою. Це найбюджетніший варіант пакування

  • картонні з використанням фольги або без неї

  • пакети із крафт паперу — це упаковка з екологічного, біорозкладного матеріалу. Крафтовий папір випускається білого, коричневого, бежевого кольорів. Перевагами крафтового паперу є висока повітропроникність, жиро- та вологостійкість. Таке пакування часто використовують при фасуванні харчових продуктів

  • з дизайнерського картону. Поєднання натуральної паперової та синтетичної основ дозволяють виготовляти упаковку із різноманітною текстурою (рельєфна, гофрована, шовкова і т. д.), підвищеною міцністю, зносостійкістю. На дизайнерському картоні можливе тиснення фольгою, шовкографія, нанесення глітерних лаків, люмінесцентних фарб. Пакети із дизайнерського картону є найдорожчим варіантом.

Паперові пакети як елемент маркетингу

Паперові пакети — не просто упаковка. При правильному дизайні, креативній картинці, влучному слогані або стильно розміщеному логотипу компанії, продукту або бренду пакування перетворюється на:

Бюджетний варіант реклами. На відміну від поліетиленових пакетів паперові мають збільшену бокову частину та дно. Тобто більше площі для розміщення рекламної інформації. При замовленні великого тиражу вартість одиниці товару приблизно 10 грн, що в рази менше, ніж замовлення бігборда або таргетована реклама

Рекламні можливості паперових пакетів, фото-2

Засіб підвищення впізнаваності бренду. Паперові пакети часто використовуються споживачами повторно як лаконічний, міцний вид упаковки. При щоденному вжитку пакета із паперу із корпоративним лого або слоганом товару чи послуги сприймається як легка, ненав'язлива реклама

Спосіб додати преміальної якості продукту. Стильні крафтові паперові пакети перетворюються на потужний елемент маркетингу. Починаючи від інфлюенсерів, тіктокерів, закінчуючи стилістами, фотографами модних журналів, - скрізь використовується крафтова упаковка у фірмовому стилі модних брендів. Стереотип наскільки міцний, що вибудовується асоціація: товар у крафтовій паперовій упаковці = ексклюзивно та дорого.

Елемент приваблення потенційних клієнтів або покупців. Наприклад, на стійці ресепшена, на виставці або конференції відвідувачам разом із програмами дають паперові пакети з лого спонсорів заходу. Так про товари або послуги компанії дізнаються ще більше людей навіть поза локацією події

Як упаковка корпоративних подарунків. Варіант упаковки корпоративних подарунків для бізнес-партнерів, цінних або нових клієнтів. Упаковка із пластику в такому випадку в рази програє крафтовому паперовому пакуванню.

Рекламні можливості паперових пакетів, фото-3

Елемент соціально відповідального бізнесу. Раціональне використання природних ресурсів, філософія zero weise чудово підтримується шляхом використання паперової упаковки для товарів, а не пластикової. Розміщення на пакеті із паперу інформації щодо повторного використання або інструкції для утилізації, карти, де приймають вторсировину на переробку додає компанії бонусів як екосвідомому та соціально відповідальному бренду.

Рекламні можливості паперових пакетів, фото-4

Використання паперових пакетів як світовий тренд екологічної упаковки

За даними ООН, щороку у світі використовують 5 трильйонів поліетиленових пакетів. Повне розкладання цього матеріалу займає від 450 років. При розкладанні пластику він розпадається на дрібніші частини мікроскопічного пластику — мікропластик, який потрапляє до повітря, ґрунту, ґрунтових вод. Звідти мікропластик потрапляє по ланцюгах живлення до рослиноїдних тварин і наприкінці ланцюга живлення до людей в якості складової їжі.

Для мінімізації забруднення середовища розвинені країни відмовляються від пластикового пакування. В Україні із 10 грудня 2021 року запроваджено обмеження використання пластикових пакетів. Як альтернативу пропонують упаковку із паперу. Це екологічно, бо звичайний папір розкладається за 1-2 місяці, крейдований або з офсетним друком — до 2 років. Цю сировину можна використовувати повторно для виготовлення упаковки й так нескінченну кількість циклів. Для збереження лісів запатентовані технології виготовлення паперу з опалого листя, водоростей, стебел злаків.

Паперовий пакет — упаковка майбутнього. А в руках правильного маркетолога — потужний інструмент для залучення нових клієнтів, збільшення продажів та впізнаваності бренду.

Джерело: Veren Group

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...