«Збереження команди та оптимізація витрат», - інвестор sportbank та акціонер Parimatch Никита Ізмайлов про розвиток бізнесу час війни
Після повномасштабного російського вторгнення головним завданням для необанкуsportbank було зберегти співробітників, скоротити витрати та втримати клієнтів. Про це у своєму блозі на сайті Mediumрозповів інвестор sportbank, акціонер Parimatch Никита Ізмайлов.
«Головним у нашому новому курсі ставка на збереження команди і збереження клієнтської бази. Ми розуміли, що правильність наших рішень – це значний внесок у фінансову стабільність і обороноздатність країни. Бо навіть для 40-мільйонної країни ситуація, в який би «ліг» або ж навіть «захитався» банк із 400 тисячами клієнтів, стало б дуже неприємним прецедентом, що міг би спровокувати паніку та ефект доміно. Тож ми доклали максимум зусиль, щоб зберегти стабільність роботи всіх наших сервісів», - пише Никита Ізмайлов.
За його словами, перше, що вони зробили – оптимізували роботу. Оскільки звична праця в офісі стала неможливою, команду – понад 400 співробітників – перевели на віддалений режим. Як стверджує акціонер Паріматч, майбутнє показало, що це була вдала стратегія.
«Ми зрозуміли, що вчинили правильно. По-перше, не втратили жодного члена команди з керівного, адміністративного складу, IT-команди, в тому числі, серед тих, хто виїхав з Києва до інших регіонів України та за кордон. «Мізки» банку було збережено. Не менш важливий результат рішення – ми оптимізували витрати і зберегли необхідні кошти. В цьому ж, віддаленому режимі ми працюємо зараз», - зазначив інвестор sportbank.
За словами Никити Ізмайлова, другий принцип, якого вони дотримувалися з першого дня повномасштабної війни – збереження максимально можливої лояльності до клієнта.
«Я завжди виходив з того, що українці – дисципліновані, обов’язкові і порядні люди. Власне, війна це ще раз добре продемонструвала. Тож нашим підходом було збереження довіри до клієнта у нових, екстрених умовах. Довіра та допомога, так би я це більш повно сформулював», - підкреслив акціонер Parimatch.
Никита Ізмайлов перерахував, що саме було зроблено для збереження клієнтської бази. По-перше, з перших днів війни було введено кредитні канікули для клієнтів-власників кредитних карток та користувачів послуги «Розстрочка». Кредитні ліміти не відключали, розуміючи, що для багатьох людей ці кошти можуть бути єдиним способом виживання. Лише неістотно скоротили їх на певний час, а щойно стало можливим – відновили у повному обсязі. Крім того, продовжили кредитні канікули для українських захисників.
За словами інвестора sportbank, їхні кроки виправдали себе: вдалося не лише втримати бізнес, але й покращити показники.
«Ставка на збереження команди, гнучкість в організації роботи (перехід на дистанційну форму) при одночасній автоматизації і автономізації функціонування банківської інфраструктури, швидкість реагування на зміни і здатність задовольнити нові потреби клієнтів, нарешті – довіра та лояльність до клієнта за замовчанням – допомогло нам не лише вистояти, але й наростити клієнтську базу sportbank до 500 тисяч користувачів під час війни», - заявив Никита Ізмайлов.
Акціонер Паріматч нагадав, що у жовтні 2022 року sportbank виповнилося 3 роки, і їм є чим похвалитися. Так, кредитний портфель банку налічує мільярд гривен, на 100 тисячах ощадних рахунках та 15 тисячах депозитів зберігається по 100 мільйонів гривень. Ще 100 тисяч цілей в ощадному рахунку «Рюкзак». А загалом за цей час за допомогою карти sportbank було здійснено 10 мільйонів карткових переказів.
Крім того, за словами Никити Ізмайлова, sportbankповертається до філософії, на якій він створювався з самого початку – акцент на спорт.
«Разом із мережею спортивних клубів SportLifeрозпочали кредитний проект підтримки відвідувачів клубів, який дозволяє розділити плату за абонемент на 6 платежів під ставку 0,001% річних. А крім того – повернули потужний кешбекна спортивні товари і послуги. І разом з тим stportbank запустив кешбек на сплату комунальних послуг, яка, на відміну від традиційних банків, здійснюється в нас без комісії. Сьогодні час, коли всі українці економлять. І sportbank їм найкраще в цьому допомагає», - зазначив акціонер ParimatchНикита Ізмайлов.