Де і навіщо використовують промислові ворота. Загальні види конструкцій і доповнення до них
Звичайні ворота - практична конструкція, але її міцність та зносостійкість обмежена розмірами. Вага більшості листів достатньо велика, щоб з часом викликати усадку конструкції в грунт та її перекіс. Промислові ворота в великих пройомах технічних та вантажних приміщеннях розраховані на достатньо великий потік транспорту та постійну роботу при вагомому навантаженню, оптимізують перевантажувальні процеси, працюють на стабілізацію кліматичних умов внутрішніх приміщень та мають покращені захисні характеристики завдяки автоматичним механізмам і міцним матеріалам виготовлення.
Авіаційні ангари, поштові та виробничі склади, цехи та промислові приміщення, пожежні частини, мийки для машин, станції технічного обслуговування автомобілів – це лише частина типових клієнтів компаній, які виготовляють і реалізують промислові ворота.
Типи конструкцій і додаткові системи
Розпашні системи все ще популярні серед інших, хоча з кожним роком все більше поступаються більш ергономічним. Для цього виду потрібно додатковий простір перед в'їздом і по боках від нього. Якщо місця замало, машині потрібно під'їхати максимально близько, то використовувати розкриття буде не актуально. Радіуси створок залишаться нефункціональним простором, дозволити собі яке може не кожна компанія, враховуючи вартість кожного купленого або арендованого квадратного метру.
Відкатні, підйомні та розсувні варіанти більш економічні, надійні, оснащені автоматикою високого класу, також більш швидші в роботі. До ряду систем промислових воріт можливо встановити конструкції для додаткового комфорту, такі як доквелери (перевантажувальні мости, зрівнювальні платформи) і герметизатори пройомів. Докшелтери бувають трьох типів: у вигляді подушок, надувні та фіранкові – найпопулярніші. Модельний ряд герметизаторів представлений за посиланням https://i-vorota.com.ua/ua/g74336661-germetizatory-proema.
Урівнювальні платформи використовуються там, де вирішити проблему різниці рівня полу та кузову іншим шляхом не передбачається можливим. Це достатньо важкі і габаритні конструкції, які зазвичай закладаються при проектуванні будівлі, на етапі його перебудови або реконструкції. Але якщо монтувати доквелер в приміщенні немає ніякої можливості, механізм можливо винести назовні, що незначним чином зменшить запас його ресурсу (вплив погодних умов, осідання та інші особливості).
Перевантажувальні мости призначені загально для додаткової техніки, яка заїжджає в кузов або забирає вантаж. Але і без неї великий перепад рівнів передбачає ризик для цілісності як товару, так і персоналу.
Ключова частина механізму – механічних. Цей елемент працює на гідравліці як в автоматичних типах, так і в механічних відноситься до частини перевантажувального мосту, але розміщується в кузові вантажника. Саме по принципу роботи аппарелі доквеллери діляться на типи:
- поворотні (є блок керування, він підіймає платформу на максимальну висоту, перекидає, а потім опускає на дно кузову вантажівки, після чого можна продовжувати роботу з його вмістом);
- видвіжні (працюють за аналогією з поворотними, але в верхньому положенні міст не відкидається, а видвігається);
- сегментовані (використовуються для більш вузьких кузовів завдяки механізму відкидання декількох секцій).
Провідні компанії на ринку пропонують стандартні і індивідуальні рішення за доступними цінами з урахуванням усіх особливостей будівель та побажань клієнта, якого приємно вразить якість матеріалів та строк служби таких воріт, незалежно від їх типу.