
Робота в Одесі із зарплатнею від 18 до 150 тисяч гривень: п'ять вакансій

Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.
Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: фахівець з підбору та продажу автозапчастин; менеджер з продажу; бухгалтер; менеджер ЗЕД; рієлтор.
Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом "робота в Одесі".
Фахівець з підбору та продажу автозапчастин
Зарплата: від 18 000 до 23 000 гривень

Вимоги:
- вища освіта (бажано);
- знання будови легкового автомобіля (обов’язково);
- знання та вміння працювати зі спеціалізованими і оригінальними програмами, каталогами з пошуку та підбору запчастин (бажано);
- знання Microsoft Excel (вітається).
Обов’язки:
- підбір запасних частин;
- супровід замовлень клієнтів;
- допомога торговому представнику в роботі з клієнтами;
- прийом дзвінків на стаціонарні та мобільні телефони;
- обробка онлайн замовлень;
- робота з первинною документацією;
- інші завдання в рамках діяльності філії.
Гарантують:
- офіційне працевлаштування;
- гідну оплату праці;
- оплачувану щорічну відпустку;
- оплачувані лікарняні;
- перспективи кар'єрного зростання і просування для кращих співробітників.
Менеджер з продажу
Зарплата: від 20 000 до 40 000 гривень

Вимоги:
- мати досвід у продажах, вміти продавати або мати бажання навчитися робити це успішно;
- мати бажання заробляти, прагнути до того, щоб результат залежив лише від Вас;
- володіти навичками грамотного ведення діалогу .
Умови:
- зарплата залежить від продажів, ставка 12 000 грн;
- офіс в центрі Одеси;
- графік: понеділок-п'ятниця з 8:30 до 16:00;
- перспективи професійного та кар'єрного росту.
Обов’язки:
- активна робота з існуючою базою клієнтів, залучення до співпраці;
- ведення телефонних переговорів та листуванням з клієнтами, укладення договорів.
Бухгалтер
Зарплата: від 25 000 до 30 000 гривень

Вимоги:
- досвід роботи бухгалтером (бажано в оптовій торгівлі. Від 5 років);
- вища спеціальна освіта (бажано бухгалтерський облік, аудит, економіка);
- досвідчений користувач ПК (програми MS Office, M.E.DOC, BAS бухгалтерія);
- знання форм і методів бухгалтерського обліку, кореспонденції рахунків;
- впевнені знання податкового законодавства, у т.ч. ПДВ, загальна система юрособи, єдиний податок ФО-П;
- організація бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності у відповідності з законодавством України;
- валютне законодавство, імпорт товару.
Умови роботи:
- графік: 5/2.
Обов’язки:
- ведення первинної документації юридичної особи та ФОП фізосіб;
- реєстрація податкових накладних юросіб та оформлення видаткових накладних;
- звітність ФОП єдиний податок;
- звітність юросіб на загальній системі оподаткування.
Менеджер ЗЕД
Зарплата: від 40 000 до 50 000 гривень

Вимоги:
- досвід роботи на посаді Execution Specialist в зерновому трейдингу не менше 1 року;
- знання експортного документообігу;
- англійська мова на рівні В2;
- аналітичний склад розуму;
- розвинені комунікативні навички;
- здатність працювати в команді;
- готовність до навчання.
Обов’язки:
- підписання зовнішньоекономічних контрактів з покупцями;
- ведення реєстру контрактів;
- оновлення поточної інформації в 1с;
- спілкування з клієнтами англійською (усно/письмово);
- підготовка драфтів документів та їх узгодження з клієнтами;
- підготовка номінацій для сюрвеєра;
- перевірка та подальше відправлення оригінальних пакетів документів покупцям;
- взаємодія з відділом логістики;
- регулярне оновлення статусу контрактів клієнтам;
- моніторинг судновиходів.
Пропонують:
- своєчасну заробітну плату;
- сучасний офіс;
- корпоративні заходи;
- молодий та дружній колектив;
- стабільну наявність світла;
- каву, чай та смаколики для співробітників.
Рієлтор
Зарплата: від 50 000 до 150 000 гривень

Основні обов’язки:
- активні продажі нерухомості.
Вимоги:
- жосвід роботи в сфері продажі нерухомості від 1 року;
- вміння працювати з клієнтами, вести переговори та встановлювати довгострокові відносини;
- висока комунікабельність та вміння працювати в команді;
- готовність до активної роботи з клієнтами;
- впевнений користувач ПК та знання офісних програм;
- бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички.
Пропонують:
- офіс в Аркадії (бізнес-центр KADORR City Mall);
- конкурентну заробітну плату та систему бонусів за досягнення цілей;
- можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання;
- можливість самостійно планувати свій робочий день;
- актуальні онлайн бази первинної та вторинної нерухомості;
- постійний потік нових клієнтів за рахунок компанії;
- сучасна CRM система для збільшення кількості угод;
- системне навчання.