• Головна
  • Команда ‒ найцінніший ресурс: секрет успіху мережі супермаркетів “Обжора”
Новини компаній
17:00, 11 квітня 2024 р.

Команда ‒ найцінніший ресурс: секрет успіху мережі супермаркетів “Обжора”

Новини компаній
Команда ‒ найцінніший ресурс: секрет успіху мережі супермаркетів “Обжора”, фото-1

Понад 20 років маркети з одеським колоритом не втрачають своєї популярності серед містян. Це пояснюється зручністю розташування, високим рівнем сервісу та якістю продукції, а також мотивованою командою, третина з якої вже понад 10 років працює в компанії.

Люди ‒ основа успіху

Найбільшим ресурсом, завдяки якому бренд міцнішає й розвивається, є злагоджена команда співробітників. Так щиро вважає HR-відділ мережі супермаркетів “Обжора”. І для цього компанія створює всі умови ‒ комфортний графік роботи, дружню атмосферу в колективі, можливості для зростання.

Мережа у постійному пошуку амбітних цілеспрямованих людей, налаштованих на розвиток і вдосконалення. Та насамперед плекає власні кадри, підтримуючи їхнє прагнення опановувати нові навички й компетенції.

“Бізнес ‒ це передусім сервіс та люди, які його створюють. Ми не величезна корпорація, а середній бізнес, компанія, створена одеситами для одеситів, можна сказати сімейна. І на шляху до того етапу, коли все злагоджено запрацювало, ми здолали немало труднощів. Але можу сказати з упевненістю: ми не стали б тими, ким є зараз, без команди, без тієї синергії, яку вдалося створити з людьми і яку намагаємося підтримувати.

Ми цінуємо своїх співробітників: в нас чимало тих, хто працює в компанії вже багато років. Вони наш головний ресурс. Завдяки їм ми відкриваємо нові магазини, цехи й виробництва, створюємо робочі місця й формуємо команду професіоналів”, ‒ ділиться провідний HR-спеціаліст мережі супермаркетів Тетяна Крисова.

Є чимало прикладів, коли новачки починали кар’єру в “Обжорі” з азів і досягали керівних посад. Так, Марина Генова за 18 років подолала шлях від продавчині до директорки магазину.

Команда ‒ найцінніший ресурс: секрет успіху мережі супермаркетів “Обжора”, фото-2

“Я прийшла працювати в “Обжору” у 2006 році й бачила, як мережа розширювалася і пропонувала покупцям все більше й більше корисних та сучасних опцій. Поступово з магазинів, в які зручно заскочити ввечері з роботи й скупитися на всю родину, вона перетворилася на простори гастрономічних відкриттів. Тож я пишаюся, що причетна до цього, що компанія дала мені змогу розвиватися разом з нею, що ми, працівники, доклали рук до розбудови такої популярної в Одесі мережі”, ‒ каже пані Марина.

Завдяки наполегливості й бажанню працювати, постійному розвитку й навчанню вона виросла спочатку до позиції адміністратора, потім товарознавця і зрештою стала управляти супермаркетом на вул. Торговій.

Компанія зацікавлена просувати по кар’єрних сходинках саме свої кадри, тому уважно вивчає потенціал кожного співробітника і пропонує спробувати себе в новому напрямі. Проводить навчання й тренінги для підвищення кваліфікації, переорієнтації, навіть удосконалення знання державної мови!

Команда ‒ найцінніший ресурс: секрет успіху мережі супермаркетів “Обжора”, фото-3

“Обжора” вмотивовує колектив до виявлення ініціативи та раціоналізаторських ідей. Прислухається до думки й пропозицій людей на місцях, адже саме вони спілкуються з покупцями й часто першими бачать їхні потреби, болі та запити.

Так, під час відкриття нового магазину завжди збирається фокус-група зі співробітників, щоб розробити найкращі маршрути, погодити зручне розташування відділів, стелажів тощо.

Завжди йти назустріч потребам

Компанія надає можливість працювати у зручному режимі ‒ від кількох годин на день до 2-3 разів на тиждень. Такий формат дуже підходить студентам. І в “Обжорі” є яскраві приклади успішної кар’єри молоді ‒ від підробітку до провідної посади.

Олеся Сидоренко влаштувалася в супермаркет ще студенткою у 2013 році, а тепер керує супермаркетом на Пироговській.

Ось як вона згадує свій шлях успіху: “Майже 11 років тому я починала як продавець-консультант. Зранку в мене були пари у виші, а після обіду ‒ робота. Так я навчалася ‒ і в інституті, і в магазині. В “Обжорі” набувала досвід, стаж, нові практичні знання й навички. Час минав, і я успішно просувалася кар’єрними сходинками ‒ благо, компанія цьому всіляко сприяє. Мене спочатку підвищили до старшого продавця, потім ‒ до товарознавця й нарешті ‒ до директора супермаркету”.

Команда ‒ найцінніший ресурс: секрет успіху мережі супермаркетів “Обжора”, фото-4

Велика дружня родина

Понад 30 % співробітників працюють в “Обжорі” більше ніж 10 років. Компанія стала привітною родиною, яка піклується та дбає про розвиток своїх людей ‒ особистісний, професійний, кар’єрний. Вони зростають разом з брендом, вносять свої зміни в роботу, пропонують нововведення, лайфхаки, якісь модні фішки.

Допитливість, прагнення до знань, самовдосконалення лише вітається. “Обжора” стає опорою для працьовитих й амбітних початківців та стартом для кар’єрних висот ‒ від продавця чи касира до керівника супермаркету або співробітника офісу.

Вікторія Шушман, яка зараз очолює колектив маркету на Сегедській, почала свій шлях із роботи на касі.

“У лютому 2012-го мене взяли в магазин на позицію приймальниці товару, а далі вже й касирки. Всіх співробітників навчали, як правильно спілкуватися з покупцями. Адже касири, продавці, охоронці ‒ обличчя магазину, своєю доброзичливістю й турботою ми представляємо мережу”, ‒ розповідає власну історію пані Шушман.

Цілеспрямована одеситка прагнула працювати в компанії, яка цінувала співробітників і сприяла їхньому розвитку. Тож із часом Вікторія стала старшою продавчинею, а далі пройшла навчання й обійняла посаду товарознавця. Потім були роки подальшого зростання аж до керівної посади.

Командний дух, згуртованість, доброзичливість одне до одного є складовими успішного бізнесу.

“Кожен наш співробітник усвідомлює, що результат його роботи залежить від роботи колег і навпаки. Тому в нас злагоджена команда, адже всі розуміють свою цінність для колективу і для компанії загалом”, ‒ зазначає Тетяна Крисова з HR.

То з чого все починалося?

З одного магазину в центрі міста в 1995 році. Згодом мережа розрослася до десятка маркетів у різних районах Одеси. Жителі відмічали зручність їх розташування ‒ біля дому та широкий асортимент продукції.

Щоб розширити коло споживачів та пропонувати смачний якісний продукт, мережа відкрила у 2016-18 роках власні виробництва: встановила у магазинах коптильні устаткування для риби, запустила роботу пекарні “Горбушка”, Сироварні №1, кулінарних та кондитерських цехів.

Наразі в місті працює 22 маркети та онлайн-супермаркет з доставкою товарів додому. Бренд позиціонує себе як мережа магазинів з одеським колоритом, для якої понад усе ‒ якість продукції та послуг. Вся робота стандартизована й суворо регламентується системою контролю якості ‒ НАССР та ISO. Співробітники діють за чіткими алгоритмами та скриптами спілкування з покупцями.

Цінності компанії: автентичність, якість товарів, любов і турбота про відвідувача, дотримання високого рівня санітарно-гігієнічних норм та формат екофрендлі ‒ забезпечили їй популярність серед покупців.

Проте найголовніша цінність “Обжори” ‒ співробітники, люди, які щодня працюють для одеситів. І всіх їх об’єднує любов до рідного міста й бажання дати землякам найкраще. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...