• Головна
  • Секрети розробки брендбуку для вашої компанії
Новини компаній
10:54, 30 серпня

Секрети розробки брендбуку для вашої компанії

Новини компаній

Брендбук – це документ, що охоплює візуальні елементи бренду. Також він є важливим інструментом, який допомагає компанії встановити чіткий контакт з аудиторією. Адже саме через брендбук споживачі отримують перше враження про бренд. Сет Годін зазначав: «Люди не купують товари або послуги. Вони купують відносини, історію та магію». Твердження підкреслює важливість правильного формування іміджу компанії, її цінностей.

Секрети розробки брендбуку для вашої компанії, фото-1

Етапи розробки брендбуку

Отже, розробка брендбуку – складний процес, потребуючий глибокого аналізу, творчого підходу. Розглянемо основні етапи, які необхідно врахувати під час роботи:

  • Аналіз ЦА. Визначте, хто є вашими клієнтами, їхню поведінку, потреби. Які емоції/цінності вони намагаються знайти у вашому бренді?
  • Визначення місії; бачення. Які цілі ставить перед собою ваша компанія? Чим ви відрізняєтеся від конкурентів?
  • Візуальна ідентичність. Розробка логотипу, кольорової палітри, шрифтів/графічних елементів, що відображають вашу компанію, її цінності.
  • Tone of voice. Визначення стилю спілкування компанії з аудиторією. Яку лексику, тон ви плануєте використовувати у діловій комунікації, рекламі?

Розробка брендбуку потребує творчого підходу, історії, яку ви хочете розказати ЦА. Унікальність елементів брендбуку – це про гарний дизайн та те, як вони взаємодіють з вашими споживачами. Отже, логотип повинен виглядати привабливо, нагадувати про ваші цінності. Кольори мають викликати емоції, які відображають місію.

Створюємо унікальні елементи брендбуку

Ось кілька порад щодо створення унікальних елементів брендбуку.

  • Досліджуйте конкурентів. Ідентифікуйте, що робить ваш бренд особливим.
  • Створюйте емоційний зв’язок. Люди запам’ятовують емоції, а не факти. Використовуйте візуальні, текстові елементи, що викликають позитивні емоції.
  • Проводьте опитування. Дослідження думок споживачів допоможе зрозуміти, як вони сприймають ваш бренд.
  • Постійно вдосконалюйте брендбук. Бренд – це не статична сутність. Слідкуйте за реакцією ЦА та вносіть корективи.

Важливим аспектом є визначення tone of voice компанії. Це спосіб спілкування з вашою аудиторією. Отже, офіційний, дружній, професійний чи кумедний? Тон вашого повідомлення має відповідати цінностям бренду, очікуванням споживачів. Компанія позиціонує себе як сучасна, інноваційна? Ваш тон має бути більш неформальним, креативним. Якщо ж представляєте традиційну галузь, краще дотримуватись офіційного стилю.

Серед професіоналів, які мають досвід у розробці брендбуків – спеціалісти студії REDSTONE. Команда знає всі тонкощі процесу, може допомогти реалізувати ваші ідеї. Клієнтові пропонують комплексний підхід до розробки: дослідження ринку, аналіз конкурентів, гармонійне поєднання всіх елементів вашого бренду. Сформуйте ваше обличчя у світі бізнесу!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#розробка брендбуку #Redstone
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...