• Головна
  • Супермаркети “Обжора”: комфорт і турбота в кожній деталі
Новини компаній
17:00, 3 вересня

Супермаркети “Обжора”: комфорт і турбота в кожній деталі

Новини компаній
Супермаркети “Обжора”: комфорт і турбота в кожній деталі, фото-1

Сервіс, як зараз люблять казати, — то наше все. Прагнути до зручності й заощадження сил та часу природно, особливо у повсякденній рутині. А якщо додаються якісь плюшки, наприклад, комфортна прохолода у торговельних залах, навіть коли у місті вимикають світло, це взагалі супер.

Зайти у магазин поруч з домом, скупитися по повній програмі й на додачу побалувати себе чимось спокусливим, що тішить серце та шлунок. Або ж перекусити просто там, на фудкорті, бо приємно, смачно, ароматно, ще й з другом потеревенити можна. А на вихідні чи свята поєднати приємне з корисним — і родину вигуляти, і закупи зробити, і чогось цікавенького навчитися на майстер-класі крутого бренд-шефа Василя Якима. 

Це все не абстрактні бажання, а сьогоднішня реальність багатьох одеситів. Ну ви й самі знаєте: величезний асортимент товарів та продуманий маркетинг, сучасні технології та власне виробництво, комфортні покупки та якісний сервіс, гастрономічні простори та одеський колорит — фішки супермаркетів “Обжора”, що вирізняють їх серед інших мереж.

Бренд завжди ловить нові тренди й пропонує клієнтам найкраще.

Так, 35-річна менеджерка Неля розповідає про улюблений магазин на Степовій: “Забігаю туди перед роботою — взяти випічку й запашну каву, щоб смачно розпочати робочий день. А на вихідні обираю щось особливе — порадувати чоловіка й донечку. Ось до Дня Незалежності пекарня “Горбушка” запропонувала класний пиріг із вишнями й патріотичним декором. Дуже круто”.

Комфортні покупки

Зрозуміла навігація, яка дає змогу швидко знайти необхідні товари навіть у годину пік, зручні широкі проходи, яскраві цінники й великі позначки знижок, гарне освітлення й кондиціонування залів — це все наука, що забезпечує комфорт шопінгу. 

Перед відкриттям нового магазину або під час оновлення формується спеціальна команда, що продумує кожну деталь. До неї залучають і продавців, які часто пропонують влучні ідеї щодо організації внутрішнього простору та викладки товарів.

А вам теж до душі інтер’єр торговельних залів “Обжори”? Тут затишно, наче вдома, попри спеку за вікном та звуки сирени. А помаранчевий колір бренду покращує настрій і створює атмосферу свята.

Асортимент товарів: коли вибір завжди є!

Мережа супермаркетів пропонує якісні продукти від перевірених виробників, адже філософія компанії — надавати найкращий сервіс та бездоганну якість. 

В “Обжорі” ви придбаєте як популярні товари у різних цінових сегментах, так і унікальні. Завдяки власному виробництву: коптильням, пекарні “Горбушка”, сироварні, кулінарним цехам — можна щодня куштувати щось новеньке!

Хочете салаку, скумбрію чи філе лосося гарячого копчення? У супермаркетах є рибка на будь-який смак. Причому без хімії та штучних добавок. 

Поціновувачам сирів варто завітати у двоповерховий зручний супермаркет на Чикаленка, 44а, що на розі Люстдорфської. Там у Сироварні №1 просто за склом народжується ніжна рікота, моцарелла, бринза, лабне, що так смакує у салаті, на багеті від “Горбушки” чи у плачинді як начинка. А хто любить більш витримані сири, той вподобає голландський, гауду, скаморцу, “Аркадійський з базиликом”.

Жадаєте новенького з випічки? Ось вам: бріоші з сиром, рогалики зі згущеним молоком, солодкі плюшки з вишнею від “Горбушки”. 

Асортимент товарів постійно оновлюється відповідно до сучасних тенденцій, сезону та потреб клієнтів. Наприклад, у скажену літню спеку з’явилися стаканчики з льодом — просто візьміть з холодильника, оберіть серед напоїв свого фаворита: фанту, колу, Садочок, Dr Pepper — і насолоджуйтесь прохолодою та смаком.

Спокуса кулінарії: від биточків з тюлечки до корисних перекусів “Я love Fresh”

Власна кулінарія “Таки наше” дає безліч можливостей для сніданків, обідів, вечерь та перекусів на щодень! А все тому, що меню розробляє талановитий бренд-шеф Василь Яким. 

Биточки з тюлечки, фарширована риба, смажена мойва, зрази, курка та овочі гриль, ікра із синеньких, мімоза, оселедець під шубою — це улюблена класика.

Салати-боули, чіабата з курячим філе, клаб-сендвіч з тунцем, буріто по-мексиканськи, курка в соусі теріякі і ще чимало смакоти для тих, хто надає перевагу сучасним трендам і стравам інших країн.

Тож заходьте в кулінарний відділ: перші, м’ясні, рибні, овочеві страви, салати, твої обіди, випічку, піцу, гарніри та лінійку “Я love Fresh”.

Завжди свято

Зараз супермаркети — це не лише місце, де можна скупитися. “Обжора” пропонує концепцію родинного дозвілля: сюди ви приходите сім’єю чи з друзями, щоб розважитися, поспілкуватися, дізнатися або навчитися чогось нового та цікавого.

Невтомний бренд-шеф Василь Яким проводить безліч активностей. Майстер-класи, гастрономічні фестивалі, кулінарні шоу й дегустації.

“Маленькі покупці обожнюють “Обжору”, бо тут на них чекають захопливі екскурсії магазином, фотозони, майстер-класи з приготування суші чи інших популярних страв, шоу мімів. Ми дуже любимо малечу, тому для них облаштовані майданчики, а на Степовій встановлена карусель із кониками!” — ділиться директорка супермаркету Наталя Пасменко. 

Для позитивного вайбу торговельна мережа часто проводить розіграші серед покупців. Наприклад, можна виграти кавун або пиво з чипсами.

На постійній основі працюють суші-корнери та кафе, де приємно випити ароматної кави й наїстися досхочу. А якщо завернути у відділ “Таки наша кондитерська”, то можна ще й гарненько підсолодити собі життя тістечками, тортиками, синабонами, еклерами.

А ще плюшки?

Та скільки завгодно! Один із секретів успіху “Обжори” — справжня турбота про покупця. Тож якщо ви власник песика, не залишайте його на вулиці під жагучим сонцем — у супермаркетах є спеціальні візочки для чотирилапих друзів. 

Для тих, хто звик заощаджувати кошти, компанія пропонує програму лояльності “Таки ваш бонус”. Завдяки їй ви отримуєте додаткову винагороду за покупки, адже отримуєте бонуси за кожну сплачену гривню. Потім цими бонусами можна розрахуватися на касі.

Мережа супермаркетів постійно проводить усілякі акції, розіграші й пропонує підвищені бонуси. А як інакше, адже покупці — це свої, рідні люди, яким хочеться зробити приємне. 

Кодекс компанії зобов’язує: обслуговування покупців має бути на найвищому рівні. Тому вас привітно зустріне персонал, допоможе з вибором товару, підкаже, які наразі діють вигідні пропозиції, докладно відповість, з чого складається тортик, що запав у душу, швиденько розрахує на касі й ладно поскладає покупки в пакет. Сервіс на то й потрібен, щоб огорнути вас турботою з усіх боків.

Якщо жодного разу не були в “Обжорі”, обов’язково завітайте в один із магазинів мережі, яка радує одеситів вже 30 років.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...