17:22, 7 грудня
Робота для жінок в Одесі: вакансії з зарплатою до 40 000 гривень
Сайт 048.ua створив добірку вакансій для жінок в Одесі із зарплатою від 18 до 40 тисяч гривень.
Швачка
Зарплата: 18 000 – 20 000 грн
Мережа магазинів запрошує на роботу швачку..
Вимоги:
- Тільки зі своїм обладнанням.
- 4/5 робочих днів на тиждень.
Умови роботи: графік з 11:00 до 19:00.
Обов’язки: вшити/підшити, кастомізація речей, малювати.
Адміністратор-касир в доставку їжі
Зарплата: 20 000 – 25 000 грн
Компанія пропонує:
- Оплачуване стажування,
- Стабільну оплату праці: 1000грн/зміна +2% від плану
- Виплата з/п раз на тиждень без затримок.
- Зручний графік роботи: 5/2, 4/3 з 9:30 до 22:30 (робочий час прийому заявок 10:00—22:05).
- Корпоративні бонуси: знижка на продукцію компанії 30%
- смачні безкоштовні обіди.
Вимоги:
- Досвід роботи: касиром чи в сфері продажів від пів року;
- Впевнене спілкування українською мовою
- Уважність
- Комунікабельність
Що входить у завдання:
- Приймати замовлення по Скрипту продажу;
- Віддавати готові замовлення, проводити розрахунок гостей;
- Працювати у команді з орієнтацією на результат;
- Бути чемним і доброзичливим;
- Вести касову дисципліну.
Майстер манікюру
Зарплата: 22 000 – 40 000 грн
Вимоги:
- Досвід роботи від 1 року.
- Умови роботи: позмінно, вихід під запис
Обов’язки:
- Виконання комбінованого манікюру,
- Вирівнювання нігтьової пластини,
- Френч/дизайн,
- Педикюр,
- Нарощування вітається.
Зарплата після кожної зміни.
Відсоток 40 на 60, всі інструменти та матеріали надає студія.
Офіціант
Зарплата: 30 000 – 40 000 грн
Умови:
- Графік роботи за домовленістю 5/2 — 4/2 — 3/3;
- З 08:00—21:00; з 12:00−22:00
- ЗП- 3% від каси +чайові;
- Виплата заробітної плати кожні два тижня;
- Смачне харчування за рахунок компаніі;
Обов’язки:
- Обслуговування гостей;
- Виконання стандартів обслуговування гостей, видачі страв;
- Вміння вирішувати конфліктні ситуацїї;
- Знання меню;
- Підготовка зали до відкриття ресторану;
Вимоги:
- Бажання навчатися та розвиватися;
- Досвід роботи офіціантом.
Бухгалтер
Зарплата: 23 000 грн
Основні обов’язки:
- Комунікація з постачальниками щодо своєчасного надходження документів та їхнього оформлення;
- робота з первинною документацією (підготовка, часткове складання первинної документації,
- контроль належного оформлення первинних документів та наявності оригіналів документів);
- Ведення обліку по розрахунках с постачальниками; оприбуткування товарів та послуг від постачальників у програму 1С8.3;
- заповнення Договорів с постачальниками, контроль за їх наявністю;
- контроль надходження оригіналів первинних документів та своєчасне відображення господарських операцій в 1С; контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
- контроль коректності відображення операцій по рах. 631;
- ведення податкового обліку — рах. 644;
- формування податкового кредиту та перевірка реєстрації податкових накладних в ЄРПН, розблокування розрахунків коригування та податкових накладних;.
- Можлива інша поточна робота за дорученням головного бухгалтера.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта, незакінчена вища (економічна, бухгалтерський облік, фінанси);
- досвід в розблокуванні податкових накладних буде перевагою; знання податкового та бухгалтерського обліку;
- впевнений користувач 1С 8.3, електронний кабінет платника, MeDoc, MS Office;
- вміння працювати з великим обсягом інформації. Знання АВК. Знання вимог щодо оформлення первинних документів. Здатність до аналітичного мислення. Відповідальність, уважність, прискіпливість до деталей, пунктуальність.
Графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, з перервою на обід.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
14:14, 18 грудня
36
12:57, 13 грудня
30
09:28, 24 грудня
19
21:19, 23 грудня
live comments feed...