• Головна
  • Канцелярія гуртом чи вроздріб: що вибрати для малого бізнесу?
Новини компаній
17:10, 2 січня

Канцелярія гуртом чи вроздріб: що вибрати для малого бізнесу?

Новини компаній

Кожен малий бізнес стикається з необхідністю купити канцтовари для офісу – від паперу для принтера до стікерів і ручок. На перший погляд, здається, що немає різниці, купувати канцелярію гуртом чи вроздріб, але на ділі правильний підхід до закупівель може значно вплинути на бюджет компанії. 

Гуртові закупівлі: переваги та особливості

Оптова купівля канцелярії – це придбання товарів великими партіями, часто безпосередньо у постачальника. Оптові ціни завжди нижчі за роздрібні, особливо якщо замовляти великі партії. Вигідно купити папір А4 оптом і товари, які використовуються щодня: ручки, скріпки.

Закуповуючи канцелярію гуртом, ви гарантуєте, що у вас завжди під рукою буде все необхідне. Оформляючи одне велике замовлення, ви економите час, який могли б витратити на часті поїздки в магазин або оформлення дрібних замовлень. Багато гуртових постачальників готові запропонувати гнучкі умови співпраці, знижки або бонуси для постійних клієнтів. Для малого бізнесу це особливо цінно.

Однак у гуртової закупівлі є і свої нюанси. Наприклад, для зберігання великих партій канцелярії може знадобитися додаткове місце. Крім того, в деяких випадках може бути складно відразу виділити бюджет на велику партію товарів.

Роздрібні закупівлі: коли це зручно?

Купівля канцелярії вроздріб – це стандартний варіант для невеликих компаній, які тільки починають свою діяльність або мають обмежений бюджет. Ви можете купити канцелярію рівно в тих кількостях, скільки потрібно на поточний момент. Роздрібні магазини знаходяться практично в кожному місті, а отже, ви можете швидко докупити все необхідне. Купуючи невеликі партії, ви не турбуєтеся про те, що товари займуть надто багато місця або втратять свої властивості з часом.

Однак роздрібні закупівлі менш вигідні з точки зору вартості. Одиниця товару в роздріб коштує значно дорожче, а часті покупки займають багато часу, що може відволікати від основних бізнес-процесів.

Як вибрати відповідний варіант?

Щоб зрозуміти, що краще для вашого бізнесу – оптові чи роздрібні закупівлі, дайте відповідь на кілька запитань:

  • Який обсяг споживання канцелярії? 
  • Чи є місце для зберігання? 
  • Який бюджет ви готові виділити? 
  • Наскільки важлива оперативність? 

Який варіант ви б не обрали, вам допоможе великий інтернет-магазин «ЕКСПРЕС-СЕРВІС». Тут ви можете купити канцелярію гуртом і вроздріб за дуже демократичними цінами, в широкому асортименті, з офіційними гарантіями якості та швидкою доставкою в будь-яку точку України.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...