Робота з бронюванням в Одесі: вакансії із зарплатнею до 70 тисяч гривень
Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів. Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: слюсар з ремонту та обслуговування портальних кранів; водій або водійка-експедитор на авто компанії; менеджер з продажу; керівник кол-центру.
Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом "робота в Одесі".
Слюсар з ремонту та обслуговування портальних кранів
Зарплата: 25 000 гривень
Вимоги:
- наявність профільної технічної освіти (середня, спеціальна, вища);
- бажано мати досвід роботи;
- вміння працювати ручним і електроінструментом;
- відсутність страху висоти;
- відсутність шкідливих звичок.
Умови роботи:
- п’ятиденний графік з 08:00 до 17:00;
- можлива понаднормова робота та робота у вихідний день з відповідною оплатою.
Водій або водійка-експедитор на авто компанії
Зарплата: від 25 000 до 35 000 гривень
Вимоги:
- наявність військового квитка;
- офіційний досвід роботи водієм від 1-го року на аналогічній посаді по трудовій книжці або договору;
- посвідчення водія категорії "B";
- технічна грамотність;
- буде плюсом досвід їзди на бусах та газелях.
Обов’язки:
- прийом товару на складі;
- своєчасна доставка товару за маршрутом;
- робота з документацією.
Пропонують:
- офіційне працевлаштування та офіційну заробітну плату;
- графік роботи: вівторок-субота з 05:00/07:00 до останнього відвантаження;
- оплачувану відпустку 24 дні;
- стабільну виплату заробітної плати;
- бронювання військовозобов'язаних від призову на період мобілізації та військового стану.
Водій-експедитор
Зарплата: 27 000 гривень
Обов'язки:
- здійснення своєчасної доставки продукції до торгових точок за маршрутами (по місту та області);
- дотримання поставлених завдань;
- оформлення документації по здачі вантажів.
Вимоги:
- досвід роботи на аналогічній посаді;
- водійське посвідчення категорії В;
- досвід безаварійного водіння від 2-х років;
- наявність військового квитка;
- уважність, відповідальність, пунктуальність.
Пропонують:
- офіційне оформлення у відповідність до КЗпП України;
- повний соціальний пакет;
- офіційна і своєчасна виплата заробітної плати;
- можливість бронювання працівників;
- шестиденний робочий тиждень.
Менеджер з продажу
Зарплата: від 30 000 до 70 000 гривень
Обов’язки:
- розвиток партнерських відносин: встановлення та зміцнення зв'язків з новими та існуючими клієнтами;
- аналіз ринку: виявлення потреб клієнтів у обладнанні та послугах компанії;
- контроль дебіторську заборгованість;
- ведення звітності.
Вимоги:
- досвід успішного продажу в сегменті B2B буде перевагою, особливо в технічній сфері;
- готовність до відряджень;
- відмінні комунікативні навички, орієнтація на результат, уміння працювати в команді, готовність до навчання та розвитку;
- амбітність, відповідальність, наполегливість, стресостійкість.
Умови роботи:
- графік роботи: з 9:30 до 18:00 (робота в офісі);
- гарантований дохід 20 000 гривень + бонуси;
- підтримка і наставництво з боку досвідчених колег;
- 14 днів оплачувана відпустка та 10 днів корпоративних зимових канікул;
- оплачуваний мобільний зв’язок.
Керівник кол-центру
Зарплата: 40 000 гривень
Вимоги:
- досвід роботи на аналогічній посаді (технічний background вітається);
- вміння керувати та мотивувати команду;
- володіння техніками роботи з великою клієнтською базою;
- вільне володіння комп'ютером, CRM системою;
- прийняття швидких обґрунтованих рішень;
- досконале володіння українською та російською мовами й хороші усні та письмові навички;
- позитивне та професійне ставлення, включаючи здатність керувати процесами та добре працювати в команді;
- координувати численні завдання та зберігати увагу до деталей;
- досвід в проведенні фасилітації.
Обов'язки:
- планування роботи кол-центру: складання графіку, складання скриптів та постановка роботи операторів в обставинах "force majeure", стажування, адаптація новачків;
- складання щомісячної звітності;
- встановлення KPI операторів, прослуховування дзвінків, оцінка роботи кол-центру;
- постійна взаємодія з IT-відділом над роботою з CRM системою;
- вирішення конфліктних ситуацій з абонентами;
- дотримання термінів поставлених задач;
- зберігання конфіденційності і поваги до абонентів.
Пропонують:
- розвиток професійних вмінь в процесі вирішення нестандартних ситуацій;
- стабільну виплату заробітної плати та офіційне працевлаштування;
- сучасний офіс з генератором на вулиці Ак. Корольова, 7г.;
- тренінги та зустрічі персоналу.