Наші спецпроекти2
Топ експертів нашого міста - Ярослав Стельмах
Сортувати по:
Відгук про ""
субота, 9 липня 2022 р.
Напевно почну із плюсів, бо глобально він лише один, це сам факт того, що авто все ж прибуло і компанія швидше за все не скам.
Тепер до мінусів, перший і основний мінус це початок співпраці, щоб взагалі її почати потрібно зробити завдаток у розмірі 400 євро і це не є великою проблемою, якби після підпису договору не потрібно було оплатити 100% вартості авто + базова сума за послуги компанії, яка складає 1400 євро(авто з Литви) це лише за транспортування і розмитнення, ще + 400 євро за сертифікацію і постановку на укр номера, це лише за роботу компанію, всі інші податки добавляєте до цієї суми. Одразу уточню, що останнім пунктом займався сам.
Тепер про процес супроводу, мені не дуже сподобався сервіс, після покупки і відправки авто мені самому доводилось написувати і запитувати що і як там із авто? Були навіть паузи до тижня, коли я не писав і мені не писали, а я як клієнт, який оплатив 100% суми хочу знати статус авто і де воно знаходиться і бажано, щоб мене тримали в курсі, а не дізнаватись інформацію методом випитування. Не сподобалось відношення людини на ім’я Bohdan S, це хтось типу одного із власника бізнесу, який на моє запитання, в якому статусі авто? Не дуже в тактовній формі відповів, що є лише два статуса, машина- виїхали, машина - приїхала. Якщо спілкування із клієнтами не ваше, то залиште цю справу менеджерам, або сходіть на курси по надавані послуг і ввічливості і не псуйте враження про вашу компанію. Факт того, що авто розмитнене я дізнався сам через держ реєстри, почекав два дні думав мене повідомлять, а мені про це так і не написали і на їхньому сайті також статус не змінився, це в копілку про сервіс. Авто забрав майже через півтора місяця з моменту підпису договору( довгувато), обговорена приблизна дата доставки авто було 2 тижня. Локація знаходиться у Львівській обл, людина, яка повинна була передати авто це взагалі інша історія, я домовився із ним на один час, а забрати зміг на 3 години пізніше, а сам процес передачі виглядав наступним чином, ось вам документи і ключі, а я побіг далі, мене люди чекають, тобто на інвентаризацію чи перевірку на наявність всіх документів часу взагалі не передбачено. Забігаючи на перед, через це, як виявилось пізніше, він віддав мені чужі ключі , а мої були в іншої людини, що добавило додаткового «геморою» як мені так і людині, яка забирала авто в інший день. Це ще не все, з якихось незрозумілих мені причин авто передалось зовсім без номерів(транзитних чи європейських), що в свою чергу добавило купу проблем у вигляді, штрафів і зупинок на кожному блокпості + штраф за відсутність страховки, як результат зіпсована історія штрафів і настрій, що загалом сильно збільшило час трансферу авто зі Львову в моє місто. Відмічу лише старання менеджера Marina, яка намагалась бути ввічливою і хоч шаблоно, але відповідати на мої запитання.
Підсумовуючи, компанія яка бере 100% передоплату і високу оплату за свої послуги по ринку ви надаєте поганий сервіс.
Тому звісно ж рекомендувати PLC не можу
P.s.
Через сам факт повної оплати не варто очікувати великого бажання вирішувати якісь складнощі чи намагання надати найкращий сервіс в найкоротші терміни, тому не оплачуйте послуги наперед і буде вам щастя
0
0
Відгук про ""
четвер, 14 липня 2022 р.
Напевно почну із плюсів, бо глобально він лише один, це сам факт того, що авто все ж прибуло і компанія швидше за все не скам.
Тепер до мінусів, перший і основний мінус це початок співпраці, щоб взагалі її почати потрібно зробити завдаток у розмірі 400 євро і це не є великою проблемою, якби після підпису договору не потрібно було оплатити 100% вартості авто + базова сума за послуги компанії, яка складає 1400 євро(авто з Литви) це лише за транспортування і розмитнення, ще + 400 євро за сертифікацію і постановку на укр номера, це лише за роботу компанію, всі інші податки добавляєте до цієї суми. Одразу уточню, що останнім пунктом займався сам.
Тепер про процес супроводу, мені не дуже сподобався сервіс, після покупки і відправки авто мені самому доводилось написувати і запитувати що і як там із авто? Були навіть паузи до тижня, коли я не писав і мені не писали, а я як клієнт, який оплатив 100% суми хочу знати статус авто і де воно знаходиться і бажано, щоб мене тримали в курсі, а не дізнаватись інформацію методом випитування. Не сподобалось відношення людини на ім’я Bohdan S, це хтось типу одного із власника бізнесу, який на моє запитання, в якому статусі авто? Не дуже в тактовній формі відповів, що є лише два статуса, машина- виїхали, машина - приїхала. Якщо спілкування із клієнтами не ваше, то залиште цю справу менеджерам, або сходіть на курси по надавані послуг і ввічливості і не псуйте враження про вашу компанію. Факт того, що авто розмитнене я дізнався сам через держ реєстри, почекав два дні думав мене повідомлять, а мені про це так і не написали і на їхньому сайті також статус не змінився, це в копілку про сервіс. Авто забрав майже через півтора місяця з моменту підпису договору( довгувато), обговорена приблизна дата доставки авто було 2 тижня. Локація знаходиться у Львівській обл, людина, яка повинна була передати авто це взагалі інша історія, я домовився із ним на один час, а забрати зміг на 3 години пізніше, а сам процес передачі виглядав наступним чином, ось вам документи і ключі, а я побіг далі, мене люди чекають, тобто на інвентаризацію чи перевірку на наявність всіх документів часу взагалі не передбачено. Забігаючи на перед, через це, як виявилось пізніше, він віддав мені чужі ключі , а мої були в іншої людини, що добавило додаткового «геморою» як мені так і людині, яка забирала авто в інший день. Це ще не все, з якихось незрозумілих мені причин авто передалось зовсім без номерів(транзитних чи європейських), що в свою чергу добавило купу проблем у вигляді, штрафів і зупинок на кожному блокпості + штраф за відсутність страховки, як результат зіпсована історія штрафів і настрій, що загалом сильно збільшило час трансферу авто зі Львову в моє місто. Відмічу лише старання менеджера Marina, яка намагалась бути ввічливою і хоч шаблоно, але відповідати на мої запитання.
Підсумовуючи, компанія яка бере 100% передоплату і високу оплату за свої послуги по ринку ви надаєте поганий сервіс.
Тому звісно ж рекомендувати PLC не можу
P.s.
Через сам факт повної оплати не варто очікувати великого бажання вирішувати якісь складнощі чи намагання надати найкращий сервіс в найкоротші терміни, тому не оплачуйте послуги наперед і буде вам щастя
0
0