
Робота в Одесі: вакансії із зарплатою від 20 000 грн

Сайт 048.ua підготував добірку із п'яти вакансій в Одесі з зарплатою від 20 тисяч гривень.
Кухар
Зарплата: 20 000 – 25 000 грн
Ресторан в Аркадії шукає кухаря.
Обов'язки: приготування страв згідно калькуляційних карт; робота по чекам; контроль чистоти робочого місця; контроль дотримання санітарних норм; видача страв згідно з таймінгом; допомога у розробці нових позицій у меню; дегустація і опрацювання позицій в меню.
Умови роботи: 5/2; 12-ти годинна зміна; ставка 850 грн/зміна; своєчасна виплата ЗП. Харчування, чай, каву надає компанія.
Вимоги: досвід роботи кухарем від 1-го року (на процесі); стрессостійкість, відповідальність.
Звертатися за номером: +380633165016
Водій штабелера
Зарплата: 20 000 грн
Вимоги: без шкідливих звичок, дисциплінований, пунктуальний.
Водій штабелера у денну і нічну зміну.
Умови роботи: з 08−00 до 20−00/20−00 до 08−00.
Розміщення ТМЦ згідно термінам (WMS система). Завантаження та розвантаження автомобільного транспорту. Обслуговування довіреної техніки.
Обов’язки: управління автонавантажувачем та всіма спеціальними вантажозахоплювальними механізмами та пристроями, збереження сировини та продукції при вантажно-розвантажувальних роботах.
Звертатися за номером: 067 400 53 15
Заступник головного бухгалтера
Зарплата: 20 000 грн
Вимоги: вища бухгалтерська, економічна або фінансова освіта; досвід роботи на посаді заступника головного бухгалтера або головного бухгалтера не менше 2-х років. Знання, досвід та готовність ведення всіх ділянок бухгалтерії, управлінського та податкового обліку виробничого підприємства. Досвід роботи у 1С 8.3, Word, Excel, МЕДОК, Клієнт-банк. Високий рівень самоорганізації, орієнтація на результат, комунікабельність, аналітичний склад розуму, вміння аналізувати та систематизувати інформацію; високий рівень відповідальності тощо, вміння працювати з великими обсягами інформації, в багатозадачному режимі.
Обов’язки: ведення обліку ФОП, ТОВ, ведення документації (первинної, податкової, видаткової тощо), контроль за правильністю та своєчасністю складання первинних документів та звітів матеріально відповідальних осіб, контроль достовірності відображення податків та їх сплати до бюджету, щоденний контроль правильного та своєчасного відображення операцій у бухгалтерському обліку, організація проведення поточних та річних інвентаризацій сировини та готової продукції та оформлення їх результатів та інше.
Графік роботи: Пн.-Пт., з 9:00 до 18:00.
Звертатися за номером: 0932576580
Адміністратор магазину взуття
Зарплата: 20 000 - 23 000 грн
Вимоги: досвід роботи в НЕ продуктовому ритейлі на позиції адміністратора та вище від 2-х років; досвід роботи з особистими продажами і KPI магазину; навички організації ефективної роботи персоналу від 6-ти чоловік; впевнений користувач Word, Excel, 1С8; знання касової дисципліни.
Що входить до обов’язків: організація і контроль роботи торгового персоналу; навчання, розвиток і мотивація продавців; організація прийому, переміщення товару; організація і участь в інвентаризаціях, переоцінках; контроль наявності повного асортиментного ряду товару в торговому залі магазину, актуальність цін та акцій; касова дисципліна, проведення інкасації коштів; мерчендайзинг згідно стандартів компанії.
Звертатися за номером: +38 (067) 341 - 00 - 14
Логіст
Зарплата: 30 000 – 40 000 грн
Обов'язки: пошук транспорту та комунікація із перевізником (власного автопарку немає), контроль та віддалений супровід транспорту на маршруті, розширення існуючої бази перевізників, контроль первинної документації.
Умови: заробітна плата два рази на місяць, офісний графік — з понеділка по п’ятницю з 09:00 — 18:00, вихідні — субота та неділя, комфортний офіс. Надається робоча техніка: ноутбук, телефон та підтримка тарифного плану. Відпускні та лікарняні згідно закону України.
Звертатися за номером: 0500111893