
Робота в Одесі: актуальні вакансії з зарплатнею до 40 тисяч гривень

Сайт 048.ua створив добірку з актуальних вакансій в Одесі із зарплатою до 40 000 грн.
Автослюсар
Зарплата 20 000 – 30 000 грн
Компанія запрошує на роботу Автослюсара з досвідом від 5 років.
Основні вимоги:
- Досвід від 5 років в ремонті автомобілів;
- Знання електрики та діагностики;
- Здатність працювати з різними видами техніки;
- Відповідальність та уважність до деталей;
- Бажання розвиватись та вдосконалювати свої навички.
Обов’язки:
- Ремонт автомобілів різних марок;
- Діагностика техніки;
- Виконання планового технічного обслуговування;
- Встановлення та заміна запчастин;
- Робота з електрикою та електронікою.
Компанія пропонує:
- Стабільну заробітну плату;
- Офіційне працевлаштування;
- Підтримку та навчання від досвідчених колег;
- Можливість кар'єрного росту;
- Дружній та професійний колектив;
- Графік роботи: з 9:00—18:00
Телефон: Микола 0664707138
Менеджер з продажу сантехніки в інтернет-магазин
Зарплата 15 000 – 16 000 грн
Інтернет-магазин сантехнічного та опалювального обладнання шукає менеджера з продажу.
Вимоги:
- Обов’язкове знання сантехнічного та опалювального обладнання!
- Вміння спілкуватися із клієнтами;
- Грамотність усного та писемного мовлення;
- Досвід роботи в 1С версії 7 та 8 ;
- Досвід роботи в інтернет-магазині вітається;
- Знання та вміння користуватися програмами Excel, Word;
Обов'язки:
- Обробка замовлень та звернень, що надходять на сайт магазину;
- Обробка вхідних дзвінків та повідомлень;
- Здійснення вихідних дзвінків (уточнення інформації, підтвердження, оформлення замовлення 1С);
- Консультації щодо наявності, якості та вартості товарів;
- Відправлення та дистанційний супровід доставки покупцям, контроль за своєчасним відвантаженням товару;
- Вміння працювати у соц. мережах, вітається вміння працювати з графічними редакторами.
Умови роботи:
- Графік роботи з 8:30 до 17:00 5 днів на тиждень;
- Зарплата 2 рази на місяць — аванс, зарплата (своєчасна виплата);
- Доставка на роботу та назад транспортом компанії
- Офіційне оформлення;
Звертатися по телефону Татьяна Житнева 050-201-18-20
Менеджер з продажу
Зарплата 20 000 – 30 000 грн
Український бренд тактичного одягу та одягу для активного відпочинку відкриває вакансію менеджера з продажу в гуртовий відділ.
Основні функції на посаді:
- Виконання плану з продажів на закріплених напрямках.
- Пошуково-аналітична робота, розширення клієнтської бази.
- Супроводження клієнтів: оформлення замовлень, інформування про надходження продукції
- Консультація по онлайн каталогу продукції, завантаження на сайти клієнтів.
- Контроль збирання/відвантаження зі складу та отримання замовлення клієнтами.
- Контроль оформлення ТТН та реєстрів для перевізника.
- Контроль документообігу (відправлення договорів, рахунків, підтвердження оплати).
- Регулярна робота з клієнтською базою (отримання повторних замовлень).
- Підготовка звітності по виконаних задачах.
- Ведення щоденних статистик.
Рекомендовано мати знання/навички:
- Google apps (пошта, документи, таблиці, презентації).
- Облікові системи (1С або ТоргСофт)
- Активний стиль робочих розмов телефоном та ініціативність.
Обов’язкові вимоги:
- Знання української мови.
- Успішний досвід роботи від 1 року у сфері продажів В2В, дропшипінгу, логістиці.
- Навички ведення презентації продукції та компанії для клієнтів.
- Відповідальність, комунікабельність, системність;
- Позитивне сприйняття бути ініціатором розмови з незнайомою людиною.
- Внутрішній стрижень та розсудливість у складних, нестандартних ситуаціях.
Компанія пропонує:
- Своєчасну та конкурентну ЗП 2 рази у місяць
- Графік роботи: з 09:00 до 17:00, Пн-Пт
- Корпоративні знижки на продукцію.
- Допомогу колег та керівників в адаптації.
- Стати частиною команди спеціалістів у своїй справі.
Телефон Микола +380968926373
Головний бухгалтер
Зарплата 40 000 грн
Обов’язки:
- Організація ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі в компанії;
- Підготовка та своєчасна подача звітності до контролюючих органів (для компаній на загальній системі оподаткування, платників єдиного податку та для платників ПДВ);
- Контроль своєчасної сплати нарахованих податків;
- Організація та контроль первинного документообігу;
- Ведення журналу фінансового обліку підприємства;
- Реєстрація податкових накладних;
- Контроль нарахування заробітної плати.
Вимоги:
- Досвід роботи на подібній посаді від 5 років;
- Знання бухгалтерського, управлінського та податкового обліку у напрямку «реалізація товарів та послуг»;
- Досвід ведення ФОП на різних системах оподаткування;
- Повне розуміння всіх етапів та процесів бухгалтерського обліку підприємств;
- Управління грошовими потоками;
- Розуміння фінансових звітів та податкового законодавства;
- Вміння працювати з обліковими програмами, 1С 8 та Microsoft Office;
- Уважність до деталей та вміння працювати з числами;
- Висока самомотивація та вміння працювати в команді;
- Готовність до вивчення нового та розвитку професійних навичок.
Олександр — 067 636 07 03