Meest Пошта: як керувати посилкою?
Логістична компанія Meest Пошта постійно покращує рівень обслуговування та докладає зусиль, щоб поштово-логістичні послуги були максимально зручними та якісними. Відтепер перелік функцій розширений, тому отримувач може керувати своєю посилкою самостійно. Не потрібно витрачати час на візит до відділення «Міст Пошта» та стояти у черзі, адже всі поштові операції можна виконати онлайн у комфортній домашній атмосфері. Якщо вас цікавить, як керувати посилкою на сайті Meest Пошта, уважно ознайомтесь з поданою інструкцією.
Як керувати посилкою на сайті Meest Пошта: прості рекомендації
Управління відправленими посилками допомагає покращити сервіс доставлення. Система надає можливість одержувачеві змінювати умови та вибрати найбільш комфортний час/місце отримання пакунка. Всього за декілька хвилин ви маєте змогу редагувати реквізити відправлення та заощадити свій час.
У розділі «Керування посилкою» можна знайти такі опції:
- зміна дати доставки;
- зміна адреси доставлення (переадресація);
- відмова від посилки;
- зміна особи отримувача;
- продовження зберігання у відділенні;
- «Улюблене відділення».
Для того щоб змінити параметри відправлення чи скористатися певною опцією, потрібно на сайті Meest Пошта знайти розділ «Відстежити посилку» (бокова панель). Щоб керувати нею, введіть індивідуальний номер ТТН, тоді сервіс знайде актуальну інформацію. Збоку стане активним розділ «Керування посилкою», де ви можете вибрати потрібну функцію. Далі потрібно редагувати дані та зберегти зміни. Як бачите, керувати посилкою Meest Пошта дуже просто та швидко.
Чи можна це робити у додатку Meest Пошта?
Зверніть увагу, що керування відправленням «Міст Пошта» доступне також у мобільному застосунку. Завантажити додаток можна у Google Play або App Store. Основні зміни вносяться у розділі «Посилки», де висвічуються всі актуальні відправлення. Щоб знайти опцію «Улюблене відділення», яка дозволяє направляти посилки у бажане відділення, потрібно вибрати розділ «Інше». Слідуйте покроковій інструкції та вводьте потрібну інформацію, щоб переадресувати посилку Meest Пошта, змінити час доставлення, отримувача тощо.
14.1
Якщо у вас виникають проблеми чи питання при керуванні посилкою, ви завжди маєте змогу звернутися до менеджера Meest Пошта. Представник компанії проконсультує та допоможе розв'язати проблемні ситуації.
Вибирайте найкращий сервіс «Міст Пошта» та оцініть всі переваги поштового сервісу!