Редакція 048.ua підготувала добірку з п'яти вакансій в Одесі для людей без досвіду роботи.
Комплектувальник інтернет-замовлень (ТЦ "Суворовський")
Зарплатня: 17 000 – 19 000 грн
Обов’язки:
- працювати зі смартфоном;
- швидко та якісно збирати замовлення (продукти харчування та побутова хімія) в торговому залі магазину;
- спілкуватися з клієнтом (українською мовою) для уточнення змін по замовленню.
Умови праці
- підтримку та супровід керівника та тренера/наставника під час адаптації та в процесі роботі;
- графік з 8:00—18:00 (5/2, вихідні плаваючі);
- оплату з першого дня стажування;
- виплата ЗП двічі на місяць;
- безкоштовну корпоративну форму;
- безкоштовну доставку товарів з супермаркетів;
- можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання.
Телефон для довідки: +38 (097) 269 40 40
Кухар (тимчасово, на літо)
Зарплатня: 19 500 – 24 000 грн, Від 1200 грн/зміна
Обов’язки:
- Готувати смачне, що стає чиєюсь улюбленою стравою
- Прикрашати готові страви
Умови праці:
- Стабільна зарплата та офіційне працевлаштування.
- Можливий індивідуальній графік роботи з урахуванням бізнес-процесів та власних побажань.
- Допомога колег і керівників у адаптації новачків.
- Кар'єра в компанії, що входить до ТОП-ритейлерів України.
- Різноманітні тренінги, пільги на вивчення іноземної мови або відвідування спортивних закладів.
Телефон для довідок: (099) 972−74−59
Диспетчер-логіст зі знанням англійської мови
Зарплатня: 23 000 грн
Обов’язки:
- контроль всіх операцій процесу доставок;
- організація та управління транспортуванням вантажу;
- надання допомоги у розв'язанні питань щодо вантажоперевезень та логістичних послуг;
- аналіз, підготовка та маршрутизація замовлень;
- забезпечення своєчасного отримання та доставки вантажів;
- работа з існуючою клієнтською базою;
- ведення документообігу.
Умови праці:
- стабільність, офіційний контракт з першого дня;
- час зайнятості з 15:00 до 00:00, 5/2 (в офісі до 22:00);
- гідний і своєчасний дохід;
- доброзичлива робоча атмосфера;
- корпоративне навчання;
- запрошуй своїх друзів та отримуй фінансовий бонус;
- можливість для професійного та особистого розвитку;
- сучасно обладнаний офіс із зоною для відпочинку та зручним розташуванням.
Вимоги:
- високий рівень володіння розмовною англійською мовою від strong-intermedaite та вище
- комунікативні навички на високому рівні;
- стійкість у вирішенні нестандартних, складних задач та високий рівень відповідальності;
Телефон для довідок: 066−728−65−61
Менеджер з продажу, рекрутер
Зарплатня: 18 000 – 35 000 грн, За результатом співбесіди
Обов’язки:
- Обробка вхідних заявок на гарячу лінію
- Консультація клієнтів та підбір для них відповідних вакансій від наших партнерів
- Реєстрація звернень клієнтів та ведення обліку в CRM-системі (є навчання)
Умови праці:
- Роботу в команді професіоналів, які готові ділитися своїм досвідом та підтримувати вас на кожному етапі роботи
- Розвиток та навчання за рахунок компанії(курси, тренінги, семінари)
- Затишний офіс з усіма зручностями
- Конкурентну заробітну плату, та графік роботи 5/2 з 09:00 до 18:00
Вимоги:
- Комунікабельність
- Вмієш працювати в команді та швидко приймати рішення
- Маєш бажання працювати в сфері кадрового менеджменту
Телефон для довідок: +380733330358
Мерчендайзер
Зарплатня: 16 000 – 18 000 грн
Обов’язки кандидата:
- Планування та організація виставки товарів у магазинах.
- Розставлювання товарів на полицях та стелажах згідно з планограмами.
- Установлення та підтримка взаємовигідних стосунків із дистриб’юторами та персоналом магазинів.
- Виконання аналізу ринкової ситуації та збір даних про продажі товарів.
- Навчання персоналу магазину з питань презентації та продажу товарів.
- Сприяння збільшенню продажів за допомогою впровадження промоційних акцій та стратегій маркетингу.
- Забезпечення належного вигляду та представлення продукції на полицях.
- Моніторинг конкурентів і виявлення нових можливостей для продажу та просування товарів.
Умови праці:
- Конкурентна, заробітна плата (оклад + оплата за проїзд + мотивація доп.);
- 5-денний робочий тиждень;
- C графіком роботи 9:00—18:00;
- Можливості для професійного розвитку, самореалізації та кар'єрного зростання;
Вимоги:
- Розуміння роздрібної торгівлі та галузі FMCG.
- Знання планограм і організації виставок в магазинах.
- Аналітичні навички для моніторингу ринку та збору аналітики.
- Комунікаційні та впливові навички для спілкування з персоналом магазинів.
- Організаційні та планувальні навички для ефективного управління завданнями та часом.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію