16:59, 23 жовтня
Робота в Одесі: 5 свіжих вакансій із зарплатою 15-50 тисяч гривень
Сайт 048.ua створив добірку з п'яти вакансій в Одесі із зарплатою від 15 до 50 тисяч гривень на місяць.
Головний бухгалтер у роздріб (ФОП)
Зарплата: 40 000 – 45 000 грн
Обов'язки:
- Розробка і впровадження облікової політики підприємства;
- Ведення бухгалтерського і фінансового обліку;
- Формування відділу бухгалтерії, і розподіл співробітників по ділянках;
- Організація, ведення і контроль правильності відображення операцій управлінського та податкового обліку на всіх ділянках бухгалтерії (програма 1С: Підприємство 8.3; MEdok);
- Контроль подання бухгалтерської та податкової звітності підприємства;
- Фінансовий аналіз діяльності підприємства;
- Аналіз витрат та їх оптимізація;
- Бюджетування, планування платіжного календаря, взаєморозрахунків з постачальниками;
- Автоматизація процесів роботи бухгалтерії, постановка завдань програмістам щодо доопрацювань в 1С;
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками, орендних платежів.
Вимоги:
- Вища освіта, бухгалтерський облік і аудит;
- Досвід роботи бухгалтером від 5-ти років (в бажано в роздробі), фінансова грамотність;
- Робота з спеціалізованими програмами 1С 8,3 УПП партійний облік, Медок, Клієнт банк, Microsoft Office, Електронний кабінет;
- Хороші знання кадрового діловодства;
- Досвід роботи з контролюючими органами, проходження податкових перевірок;
- Скрупульозність, уважність.
Звертатися за номером: 098 11 22 812
Пікер, комплектувальник замовлень
Зарплата: 15 000 – 18 000 грн
Вимоги:
- Позитивний настрій та орієнтованість на результат
- Пунктуальність
- Відповідальність
- Бажання ставити перед собою цілі та йти до них
- Досвід роботи у класичних роздрібних магазинах
Умови праці:
- Офіційне працевлаштування
- Виплата заробітної плати 2 рази на місяць
- Гнучкий графік
- Час роботи магазину з 08:00 до 23:00 (робота позмінно)
- Можливість розвиватися і рости кар'єрними сходами
Обов’язки:
- Збір інтернет-замовлень
- Видача замовлень кур'єрам
- Прийом товару від постачальників
- Викладання товару на полиці
- Проведення інвентаризацій
- Дотримання чистоти на робочому місці.
Звертатися за номером: + 380960663321.
Адміністратор магазину
Зарплата: 19 000 – 21 000 грн
Що потрібно робити:
- Робота з товаром: своєчасно замовляти, приймати, викладати на торгівельні стелажі, переоцінювати товар, проводити інвентаризацію, підтримувати порядок та чистоту.
- Продажі: давати консультації та проводити реалізацію товару фізичним та юридичним особам, розраховувати на касовому апараті, враховувати товар у 1С.
- Адміністративна робота: вести облік та подавати табелі, графіки, звітність.
Умови:
- На час вступу на посаду — закріплюється досвідчений наставник.
- Режим роботи п'ятиденка, з 9.00 до 18.00, субота та неділя — вихідний.
- Офіційне оформлення.
- Підвищення професійного рівня під керівництвом досвідченого керівника.
Звертатися за номером: 050−333−10−46
Менеджер з продажу
Зарплата: 25 000 – 50 000 грн
Вимоги:
- Бажано розбиратися в тканинах, матеріалах, одягу. Це значно пришвидшить процес стажування.
- Наполегливість, цілеспрямованість. Це відображається у доведенні покупця до оплати та Вашому фінансовому результаті.
- Потрібна незалежність та самостійність.
- Знання ПК, MS Office, месенджери, соцмереж. CRM, 1С ми навчаємо.
- Вільне володіння українською мовою.
- Грамотність.
Обов'язки:
- Обробка вхідного клієнтського потоку через соцмережі, прийом вхідних дзвінків.
- Підтримувати зв’язок із існуючими клієнтами. Телефоном, месенджерами, е-мейлом, як їм зручно.
- Активно продавати, телефоном та через соц.мережі.
Умови:
- Робота в затишному офісі, бізнес-центрі, розташованому в районі Іванівського мосту на вул. Мельницькій;
- Повний робочий день з 09.00 до 17.00. Є два вихідні дні при п’ятиденному робочому тижні у поточному графіку. Якщо робочі дні випадають на суботу та неділю, робота дистанційна.
- Передбачене навчання перши три дні.
Звертатися за номером: 0984954807
Фахівець з логістики
Зарплата: 23 700 грн
Обов'язки:
- Організація та координація внутрішніх перевезень автотранспортом
- Формування пакета товаросупровідних документів та підготовка супутньої інформації для забезпечення постачання продукції
- Контроль відвантаження на всіх етапах
- Побудову маршрутів
- Комунікація з водіями, контроль супровідної документації та вирішення питань, які можуть виникнути під час транспортування
Вимоги:
- Володіння навичками роботи в Excel та Word, 1 С
- Досвід роботи в логістичній сфері (бажано)
- Багатозадачність
Компанія пропонує:
- Безкоштовне харчування
- Житло.
- Офіційне працевлаштування з першого робочого дня
- Медична страховка
- 6,5 кг курячого м’яса щомісяця безкоштовно
Звертатися за номером: +380932565871
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
19:28, Вчора
22:20, 12 листопада
19:28, Вчора
10:30, 31 травня
17:00, 16 лютого
live comments feed...