• Головна
  • Робота в Одесі: 5 вакансій від 50 тисяч гривень
12:30, Сьогодні

Робота в Одесі: 5 вакансій від 50 тисяч гривень

Робота в Одесі: 5 вакансій від 50 тисяч гривень

Сайт 048.ua створив добірку вакансій із зарплатнею від 50 тисяч гривень в Одесі.

Водій-міжнародник

Зарплатня: 80 000 грн

Вимоги:

  • Наявність прав категорії Е;
  • Наявність біометричного закордонного паспорта;
  • Наявність картки водія;
  • Досвід роботи у сфері перевезень.
  • Порядне ставлення до техніки та своїх обов’язків.

Умови роботи:

  • повна зайнятість
  • офіційне працевлаштування
  • оплата відрядна
  • оплата відрядження

Контакти: 0677550586

Менеджер по роботі з клієнтами

Зарплатня: 60 000 грн, Ставка 20к + % + бонуси

Обов’язки:

  • Робота тільки з «гарячою» базою клієнтів (холодні дзвінки відсутні).
  • Підбір авто на американських аукціонах відповідно до бюджету та побажань клієнта.
  • Ведення переговорів та укладання угод.
  • Консультування щодо послуг компанії.
  • Встановлення та підтримка довгострокових відносин із клієнтами.

Вимоги:

  • Досвід у продажах буде плюсом (але не обов’язковий — є корпоративне навчання).
  • Високі комунікативні навички, вміння аргументувати та переконувати.
  • Здатність чути та виконувати завдання керівника.
  • Вміння доносити інформацію клієнтам.
  • Навички тайм-менеджменту та планування.

Умови праці:

  • Гнучка система мотивації та бонусів.
  • Графік роботи: офісний, з 09:00 до 18:00 (ПН-ПТ), 1 година на обід.
  • Офіс у центрі міста.
  • Оплачувані відпустки та лікарняні коштом компанії.
  • Спеціальні умови покупки авто для співробітників.
  • Корпоративне навчання: Академія Продажу, індивідуальний супровід бізнес-тренера, програма адаптації.
  • 100% оплата періоду стажування.
  • Кар’єрне зростання: від менеджера до керівника команди.
  • Професійний розвиток за рахунок компанії.

Контакти: 380937677489

Регіональний спеціаліст з продажу мобільних гаджетів 

Зарплатня:  50 000– 60 000 грн, Бонуси,премії

Умови праці:

  • Можливість подорожувати Україною, відкривати нові магазини та розширювати горизонти.
  • Кар’єрне зростання: можливість стати наставником, навчати та стажувати нових працівників.
  • Дружня атмосфера та підтримка команди.
  • Робота у сфері обслуговування з акцентом на якісний сервіс.

Обов’язки:

  • Навчання та підтримка нових співробітників.
  • Забезпечення високого рівня сервісу.
  • Консультація клієнтів та допомога у виборі брендових товарів.
  • Мотивація покупців на здійснення найкращих покупок.

Вимоги:

  • Комунікабельність, активність, бажання розвиватися.
  • Досвід роботи не обов’язковий — всього навчимо.

Контакти: (096) 269−69−03

Керівник відділу маркетингу

Зарплатня: 70 000 грн

Обов’язки:

  • Планування та запуск рекламних кампаній в онлайн та офлайн-каналах для підвищення впізнаваності бренду.
  • Створення контенту для соціальних мереж, рекламних матеріалів та комунікацій.
  • Управління командою маркетологів, координація роботи з підрядниками та агентствами.
  • Взаємодія з іншими відділами для досягнення спільних бізнес-цілей.

Вимоги:

  • Досвід у маркетингу (3+ роки), знання інструментів просування брендів.
  • Вміння створювати та реалізовувати маркетингові стратегії, що підвищують продажі та впізнаваність.
  • Лідерські якості, вміння керувати командою та досягати результатів.
  • Впевнене володіння аналітичними інструментами для оптимізації кампаній.
  • Знання сучасних трендів цифрового маркетингу (SEO, контекстна реклама, SMM) та їх практичне застосування.

Умови праці:

  • Конкурентна заробітна плата та бонуси за досягнення результатів.
  • Робота в сучасному офісі в команді професіоналів, які підтримують ініціативи.

Головний бухгалтер

Зарплатня: 50 000 – 65 000 грн.

Вимоги:

  • Вища профільна освіта (бухгалтерія, фінанси, економіка).
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років.
  • Загальний досвід роботи від 5 років.
  • Досвід ведення бухгалтерського обліку групи підприємств.
  • Досвід спілкування з контролюючими органами та успішного проходження перевірок.
  • Глибокі знання законодавства, Податкового кодексу та принципів бухгалтерського обліку з вмінням застосовувати їх на практиці.

Обов’язки:

  • Організація та ведення бухгалтерського і податкового обліку відповідно до чинного законодавства.
  • Проведення банківських операцій та контроль фінансових потоків.
  • Розрахунок собівартості послуг та аналіз фінансових показників.
  • Формування та подання фінансової, податкової, статистичної та іншої звітності у встановлені строки.
  • Контроль правильності та своєчасності відображення операцій у бухгалтерському обліку.
  • Облік взаєморозрахунків із контрагентами та контроль дебіторської/кредиторської заборгованості.

Умови праці:

  • Графік роботи: 5/2, (Сб, Нд — вихідні) з 9.00−18.00 або 08:30 — 17:30 з перервою на обід;
  • Сучасний просторий офіс: на Адміральському проспекті (у нас є постійне електроживлення, Starlink, посилювачі зв’язку);
  • Конкурентну заробітну плату та бонусну систему
  • Офіційне оформлення, забезпечення всіх соціальних гарантій;
  • Можливість навчатися, розвиватися, кар`єрно зростати;

Контакти: 380993217970

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Одеса #робота #вакансії
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...