
5 поширених проблем з принтерами та як їх вирішити
Звичайно, самим вірним буде відразу довірити вирішення проблем з друкуючими пристроями професіоналам. Однак, як показує практика, часто можна обійтися без звернення в сервіс. До того ж, далеко не завжди справа саме в принтері.

Людині властиво помилятися
Фактично всі відмови в роботі такої техніки викликані трьома типами причин:
- апаратною (коли щось справді зламалося);
- програмною (наприклад, після встановлення нового обладнання розпочався конфлікт драйверів);
- вплив людського чинника.
Останній тип проблем не менш поширений, ніж два перших. Не так рідко люди просто забувають увімкнути принтер, банально вставити вилку в розетку або мережевий фільтр. Другий поширений варіант — неправильне з'єднання комп'ютера з принтером (або його відсутність). Нарешті, у разі використання офісної мережі при відправці файлу на друк неуважні співробітники часто вибирають не той друкуючий пристрій. А потім нервово дзвонять у сервіс, що здійснює ремонт принтерів у Києві, з проханням негайно приїхати та допомогти роздрукувати важливий договір (накладну, довіреність тощо)
За статистикою проблеми у значній кількості випадків цілком вирішуються без виклику спеціалістів. Інша річ, що важливо розібратися – в чому суть. Тим більше, навіть якщо діагностовано апаратну причину несправності, далеко не факт, що “винний” саме принтер. Ті ж шнури живлення або інтерфейсні кабелі виходять з ладу набагато частіше. До того ж їх просто можуть ненароком пошкодити під час перестановки меблів або занесення великогабаритної техніки. Тому, дізнавшись про 5 проблем, що найчастіше зустрічаються з друкуючими пристроями, можна спробувати вирішити їх самостійно, а вже у випадку невдачі звертатися до професіоналів.
Проблеми, з якими власники принтерів зустрічаються найчастіше
Ось з якими неприємностями періодично доводиться стикатися людям, які користуються принтером вдома або на роботі:
- Пристрій просто не вмикається. Звичайно, можливо, перегорів блок живлення. Але найчастіше немає підключення до електричної мережі або “корінь зла” не в самому принтері. Наприклад, перегоріла розетка або мережевий фільтр, вийшов з ладу шнур живлення. Тому при виявленні подібної проблеми перш за все потрібно почати з перевірки факту надійного підключення до джерела електрики.
- Принтер вмикається, але комп'ютер його не бачить. Знов-таки, можливо, справа в інтерфейсі, що з'єднує два пристрої. Але може статися конфлікт драйверів чи програмний збій. Іноді достатньо перезавантажити ПК і вимкнути/увімкнути принтер.
- Все начебто нормально підключено, папір вставлений у належне місце, але принтер наполегливо відмовляється друкувати. Перш за все варто подивитися на якість паперу, особливо, якщо була відкрита нова пачка. Багато моделей навідріз відмовляються працювати з листами неналежної щільності та товщини.
- Принтер працює, але якість одержуваних відбитків залишає бажати кращого. А деякі кольори (у разі використання кольорового пристрою) взагалі не передаються під час друку. Найчастіше вся справа у завершенні ресурсу картриджів (або одного з них). Швидше та дешевше вирішити проблему можна, звернувшись у сервіс із заправки картриджів.
- Пристрій регулярно зажовує папір. Причина може полягати в низькій якості використовуваних листів. Але цілком ймовірно, що забруднився чи пошкодився вихідний ролик. Також може вийти з ладу вузол закріплення. У такому разі при зажовуванні паперу лунає гучний тріск. Тут уже без звернення в хороший сервіс з ремонту принтерів ніяк не обійтися.